Anna-C
Oavsett vad jag gör på detta forum - så snart jag vill gå tillbaka, svara, ändra, byta avdelning, ja vad som helst...så kommer det "Sidan kan inte visas" och så måste jag backa och klicka igen på det jag vill göra mad.gif

Man kan ju bli galen för mindre!!!!! wub.gif mad.gif

Är det bara jag som har detta problem? I så fall; hur slipper jag ifrån det???
Ina
Det kan vara så att du klickar lite för snabbt - har man skrivit ett inlägg måste det förflyta en viss tid innan man kan skriva mer. Det är nån' säkerhetsgrej... Men det kanske inte var det du menade?

När jag får upp "sidan kan inte visas" är det ofta min uppkoppling till internet som krånglar....
pimpim
Jag har också haft det problemet med "sidan kan inte visas" de senaste dagarna på odla. Går jag till andra sidor så fungerar det, så internetanslutningen kan det inte vara.

Pia
Posse
CITAT (pimpim @ 09-11-2003, 15:19)
Jag har också haft det problemet med "sidan kan inte visas" de senaste dagarna på odla. Går jag till andra sidor så fungerar det, så internetanslutningen kan det inte vara.

Pia

Instämmer....
Berith
Samma här. huh.gif Det går så attans trööögt!
*Felix matte*
Är det kanske tack vare äkta bredband jag slipper problem biggrin.gif

"sidan kan inte visas" har jag inte fått upp och inte heller har det varit trögt.
pimpim
Vad har du för bredband Felix matte? Vi har Telias bredband.

Pia
*Felix matte*
Jag har Bredbandsbolaget som leverantör 10Mbps (tror jag det heter)

vet inte hur det är nu, men tidigare hade Telia 0,5 Mbps
Berith
Jag har också bredband och att det går så himla trögt just nu skyller jag på odlas server eftersom alla andra sidor funkar som dom ska. Att det kommer upp "sidan kan inte visas" tror jag beror på att det tar för lång tid att ladda upp sidan, det liksom "kopplar" ur i stället. huh.gif

Oftast oftast oftast funkar odla wub.gif men ibland blir det så här. Har jobbat med andra sidor nån halvtimma nu och det är bara odla som trilskas! mad.gif
Åsa K, zon 1
Eftersom i alla fall Telia försöker stoppa "Spam" datorerna så kan det bero på det.
Ja märkte för ett par dagar sedan att två av mina hemsidor inte gick att komma in på under ca ett dygn.
Ralf
För mig går allt som tåget! biggrin.gif
*Felix matte*
Nu har jag testat att surfa runt med 6 fönster öppna och även då funkar Odla precis lika bra (snabbt)
M;ysko varför det skiljer så mellan olika användare wink.gif
Berith
Hmmm... unsure.gif

Säger jag att det funkar här också nu så skiter det sej säkert igen! wink.gif
Posse
CITAT
There appears to be an error with the Index database.
You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here

Error Returned

-------------------------------

mySQL query error: UPDATE ibf_tracker SET last_sent='1068561327' WHERE trid IN(1649,1672)

mySQL error: Lost connection to MySQL server during query
mySQL error code: 2013
Date: Tuesday 11th of November 2003 03:35:27 PM

------------------------------

We apologise for any inconvenience
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon