|
*Stintan*
02-09-2009, 16:20
Och jag som blivit itutad att män inte kan föda barn  men tänk så fel man kan ha http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5728095.abUndrar vad nästa steg blir
andersen
02-09-2009, 16:25
CITAT (*Stintan* @ 02-09-2009, 17:20)  Och jag som blivit itutad att män inte kan föda barn  men tänk så fel man kan ha http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5728095.abUndrar vad nästa steg blir  Jag som är man, säjer att jag kan inte föda barn,men därimot tillverka dom.
andersen
02-09-2009, 16:30
Ett inlägg till, förstår inte riktigt varför skall mannen ge mjölk? föräldrar ledighet går att dela som man vill? och bröstmjölk går väl att spara på flaska?
*Stintan*
02-09-2009, 16:35
CITAT (andersen @ 02-09-2009, 17:30)  Ett inlägg till, förstår inte riktigt varför skall mannen ge mjölk? föräldrar ledighet går att dela som man vill? och bröstmjölk går väl att spara på flaska? Hoppas att du förstod min lilla ordlek. Ja varför inte? Mer jämlikt kanske eller nåt.
Rosmarin
02-09-2009, 16:40
CITAT (*Stintan* @ 02-09-2009, 17:35)  Hoppas att du förstod min lilla ordlek.
Ja varför inte? Mer jämlikt kanske eller nåt.  Ja, ge föda åt kanske, men att föda fram blir nog trixigare för en man...
andersen
02-09-2009, 16:42
CITAT (*Stintan* @ 02-09-2009, 17:35)  Hoppas att du förstod min lilla ordlek. Nej det gjorde jag nog inte,läste nog bara din rubrik, och här vill jag ha en smily tror att den här passar
takstigen
02-09-2009, 17:04
???
*Stintan*
02-09-2009, 17:13
CITAT (takstigen @ 02-09-2009, 18:04)  Här på odla är det väl många som inte vet om de kan föda barn eller inte Det är ju många här som inte vet vilket kön de har Vad ville du ha sagt med det???
andersen
02-09-2009, 17:13
CITAT (takstigen @ 02-09-2009, 18:04)  Här på odla är det väl många som inte vet om de kan föda barn eller inte Det är ju många här som inte vet vilket kön de har Vad menar du? med dom raderna?
CITAT (takstigen @ 02-09-2009, 18:04)  Här på odla är det väl många som inte vet om de kan föda barn eller inte Det är ju många här som inte vet vilket kön de har Om jag förstått saken rätt så är det bara att ställa sig i spegeln  ......det finns en viss skillnad.  .......eller är jag ute och cyklar  ......eller är det du som är ute och cyklar.
*Stintan*
02-09-2009, 18:28
CITAT (takstigen @ 02-09-2009, 18:04)  Här på odla är det väl många som inte vet om de kan föda barn eller inte Det är ju många här som inte vet vilket kön de har Va tvungen att kolla i profilen och blev jag förvånad? Nä inte ett dugg. Ante mig att det var en gammal perukstock som slänger ur sig sånt.
Tror han menade att, det finns dom som är tvåkönade. Dom personer som har två uppsättningar könsorgan och dom som är födda i "fel kropp"
CITAT (*Stintan* @ 02-09-2009, 19:28)  Ante mig att det var en gammal perukstock som slänger ur sig sånt.  var får du allt ifrån
Ett av våra två har jag fött fram naturligt den andre blev akut kejsarsnitt,om män kan föda barn ?  never !han som födde barn var ju en omopererad kvinna efter vad jag förstog .Urlöjligt va F:n håller de på med ?spränga vallen mellan könen.Män ska hålla sig till att göra barn inte föda dom
Appa, heter det dock... (fy expressen)  inte orkat läsa någons inlägg vid denna tid, så ni kanske redan sagt det. Män kan ju bli laktacerande av någon sjukdom, fråga inte vilken.
CITAT (Motti @ 02-09-2009, 22:13)  Ett av våra två har jag fött fram naturligt den andre blev akut kejsarsnitt,om män kan föda barn ?  never !han som födde barn var ju en omopererad kvinna efter vad jag förstog .Urlöjligt va F:n håller de på med ?spränga vallen mellan könen.Män ska hålla sig till att göra barn inte föda dom  Men Motti, nu får du inte förstöra den stora planen om universalt världsherravälde. Om männen kan duperas till att föda, mata och ta hand om barnen så har vi nått ännu ett steg i att förslava dem och använda dem som marionetter i vår kamp om outgrundlig makt. När tillräckligt stort antal män har lärt sig barnafödande så är det dags att kedja fast dem vid spisen och kräva att middagen är serverad när vi kommer hem efter att ha "vart ute med tjejerna".
*Stintan*
03-09-2009, 11:02
CITAT (Grå @ 03-09-2009, 08:32)  Men Motti, nu får du inte förstöra den stora planen om universalt världsherravälde. Om männen kan duperas till att föda, mata och ta hand om barnen så har vi nått ännu ett steg i att förslava dem och använda dem som marionetter i vår kamp om outgrundlig makt. När tillräckligt stort antal män har lärt sig barnafödande så är det dags att kedja fast dem vid spisen och kräva att middagen är serverad när vi kommer hem efter att ha "vart ute med tjejerna".
CITAT (takstigen @ 02-09-2009, 18:04)  Här på odla är det väl många som inte vet om de kan föda barn eller inte Det är ju många här som inte vet vilket kön de har JAG gissar att han menar att om man kommer till användarprofilerna, så är det väääldigt många som inte angett vare sig ort, ålder eller KÖN.
*Stintan*
04-09-2009, 09:33
CITAT (yaowsa @ 03-09-2009, 18:31)  JAG gissar att han menar att om man kommer till användarprofilerna, så är det väääldigt många som inte angett vare sig ort, ålder eller KÖN.  Jaha där ser man, fast det var ju ett väldigt tvetydigt inlägg må jag säga. Fast iof så kanske inte den kopplingen är så märklig ändå när jag tänker efter med tanke på senaste dagarnas mest välbesökta trådar eftersom det verkar som att medlemmarna på forumet bara är spöken eller jultomtar.
GRÅ !det var en bra infallsvinkel  jag gillar den tanken att ha en man vid spisen i förkläde som fick tvätta skitiga trosor och städa toaletten laga mat städa osv.Då kunde ju en annan få ligga i soffan och slappa istället , slippa amma och få hängbröst,sen kan man ligga framför tv:n och kommentera alla snyggingar med stora muskler och beställa öl från kylen.Tanken är inte helt fel
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|