Full version: BORTSKÄNKES!
MariaS
Har du vägarna förbi Lidköpingstrakten, är du välkommen att plocka hur mycke plommon du vill! Det kommer räcka lääääänge och till många! Det är blå syltplommon av "märket" 'Blue de Belgicue' Lätt syrliga i smaken. Finns även gott om allmän gulplommon!

[attachment=41505:Dsc00614.jpg]
[attachment=41506:Dsc00615.jpg]

Kom på... Skicka ett PM om ni är på väg, så får ni en vägbeskrivning duh.gif
Meriona
Belgium Blue...var det inte den där otäcka ko-rasen? blink.gif

Hade gärna länsat träden för dig om jag haft tid! laugh.gif
MariaS
CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 18:42) *
Belgium Blue...var det inte den där otäcka ko-rasen? blink.gif

Hade gärna länsat träden för dig om jag haft tid! laugh.gif

KOM NÄR DU HAR DET DÅ! smiley_small_hug.gif
Meriona
Helgen efter denna kommer jag gärna! yes.gif Om det passar.... Annars kan jag väl plocka själv förallandel, bara du informerar grannarna före, så att de inte tror jag är en inbrottstjuv.
MariaS
CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 20:15) *
Helgen efter denna kommer jag gärna! yes.gif Om det passar.... Annars kan jag väl plocka själv förallandel, bara du informerar grannarna före, så att de inte tror jag är en inbrottstjuv.

Har ju Buster som vaktar giggle.gif Är för det mesta hemma. Sitter ju här och häckar giggle.gif när jag inte planterar, syltar och fixar på tomten.
Meriona
CITAT (MariaS @ 03-09-2009, 20:27) *
Har ju Buster som vaktar giggle.gif Är för det mesta hemma. Sitter ju här och häckar giggle.gif när jag inte planterar, syltar och fixar på tomten.

Om DU frågar så kommer säkert Wilmer med... flirting.gif
MariaS
CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 20:30) *
Om DU frågar så kommer säkert Wilmer med... flirting.gif

Hon kommer redan på onsdag giggle.gif
Meriona
CITAT (MariaS @ 03-09-2009, 20:39) *
Hon kommer redan på onsdag giggle.gif

Va bra! Då ser du till att hon glömmer nånting som måste hämtas.... whistling.gif Eller säg att plommonen inte är riktigt mogna än?
MariaS
Men du måste ju komma i alla fall. Du ska ha med dig fröer till ditt resmål för veckan efter!
Meriona
AHA! Ja jag kommer gärna oavsett, det är så vackert där du bor! wub.gif Åsså är du en rar tös också!
MariaS
CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 20:53) *
AHA! Ja jag kommer gärna oavsett, det är så vackert där du bor! wub.gif Åsså är du en rar tös också!

TÖS! giggle.gif tack för den du
Meriona
Ja men det är vi väl? Kan man tigga till sig en kort tur i den där fina bilen tro? blush.gif Bara till slottet?
MariaS
CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 21:51) *
Ja men det är vi väl? Kan man tigga till sig en kort tur i den där fina bilen tro? blush.gif Bara till slottet?

Vilken av dom?
Meriona
Vilken som helst bara den är så fin som på bilden! wub.gif
MariaS
CITAT (Meriona @ 03-09-2009, 22:13) *
Vilken som helst bara den är så fin som på bilden! wub.gif

Just den bilen står just nu plåtren, klar för lack. Rullar nog tidigast år 2010 igen...
Meriona
Jaha, men då får jag väl ta min Volvo då.... giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon