Full version: Några till
AK i Sura

Fick inte plats med alla bilderna jag tänkt mig, så jag fortsätter i ett nytt inlägg.

[attachment=41586:090904entre.jpg]
Ingången till kattgården

[attachment=41587:090904bu...yclosego.jpg]
Fantastiska Burgundy iceberg

[attachment=41588:090904astridl.jpg]
Söta Astrid lindgren

[attachment=41589:090904pi...mknoppar.jpg]
The Pilgrim hinner också blomma om!

[attachment=41590:090902maryclose.jpg]
Mary Rose (tack Kajsa för att du rekommenderade henne så varmt) älskar den rosen!

[attachment=41591:090902vymotbank.jpg]
Liten trädgårdsvy igen

[attachment=41592:090904graceknopp.jpg]
Ytterligre en Austinros som hinner blomma om, vackra Grace

Stiffe
Är det Louise Odier på första bilden?
/S
Christina i Taxinge~
Tjusigt!!
Kajsa
Du måste ha en STOR radhustomt så mycket som du får plats med, det ser så vackert och lummigt ut. Burgundu Iceberg har du haft den flera år, klarar den vår zon ?
AK i Sura
Hej och tack för era rara kommentarer.
Ja det är Louise Odiér på förstabilden. Jag har tre st. En på vardera sida om entrén till kattgården och sedan en som växer på en annan plats. Louise är den första rosen som börjar blomma hos mig och även den som blommar längst på säsongen.
Min radhustomt är inte så liten, enligt uppgift ska det vara ca 300 kvm men jag vet faktiskt inte om det stämmer. En hel del saker får man plats med i alla fall!
Burgundy Iceberg köpte jag i somras på Söderfors, det var faktiskt därför jag åkte dit. Hoppas i alla fall att den ska klara vintern här.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon