diva&hero
Har provat att göra ett rabarberblad i betong, vart helt ok förutom att jag kletat för mycket utanför kanten på själva bladet. Gäller att hålla sig innanför kanterna.
I morgon ska jag gjuta en kruka och några plattor med mosaik på.
Riktigt kul faktiskt.
[attachment=41682:rabarber...i_betong.jpg]
I fradags var jag ledig så då bakade jag vaniljbullar till min älskling ( hans favoriter) och så var jag själv sugen på kokosrutor. Blev faktiskt riktigt nöjd med båda och mamma gav mig tio poäng. Brukar ge mig kanske 7 annars. Kul när man lyckas.
[attachment=41683:vaniljbullar.jpg][attachment=41684:kokosrutor.jpg]
Jättegulligt kort på mattes två andra älsklingar när dom bevakade vårat jobb som vi gjorde med sovrumsväggen. Har saknat dom hela dan när jag jobbat i 13h..
[attachment=41685:vovvarna.jpg]
Blommor framför huset, gladiolusarna är fina tycker jag.
[attachment=41686:blommor_..._r_huset.jpg]
yla
fiintr speciellt de fyrbenta flirting.gif
diva&hero
bravo.gif Jajamensan dom är bäst!!
Just nu ligger dom och snarkar i kapp i soffan, men kan ge mig sjutton på att dom ligger i sängen i morrn bitti fast dom inte "får". wub.gif
yla
hahah mina gossar ligger på spridda ställen o sove men då jag hoppar i säng kommer dom genast
jag gillar o ha dom där fast mina e inte lika stora som dina..men jag ger mej fasiken på att dom tar lika stor plats

bullarna ser mumsiga ut föresten rolleyes.gif
diva&hero
Jag tycker också att det är mysigt me hundarna i sängen. Men VÄLDIGT trångt giggle.gif
Får nog investera i en säng som går från vägg till vägg så man slipper vara rädd för att trilla ner...
På mornarna brukar dom komma upp och mysa i några timmar när vi är hemma, då ska det mysas ordentligt tycker speciellt rottisen. Han lägger sig mellan oss som en bebis.. Tiken älskar att sova mellan bena..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon