Sidor: 1, 2, 3
Anma
Jag har bytt användarnamn en gång, genast då det blev möjligt. Finns det någon som minns vad jag hette innan?
CurlySue
det har stått " Kramar
Sarah as Miss Curly Sue", men för ca 60 min sedan gjorde jag ett förtydligande och nu står det:(Tadaaa!!* trumpet fanfar)
Kramar
Sarah as Miss Curly Sue ( fd Sarah68)
Farbror Blå
Jag har minsann också bytt. men så liknande nick så ingen tänkte så mycket på det=)
Chamomille
CITAT (Farbror Blå @ 11-09-2009, 13:31) *
Jag har minsann också bytt. men så liknande nick så ingen tänkte så mycket på det=)

Jaha. Vad hette du innan då? Farbror bråk?

flirting.gif
andersen
CITAT (Gossen Ruda @ 11-09-2009, 10:47) *
Det är nog tveksamt om Sarah tittar in här igen, hon fick ju på tafsen, rätt eller orätt, så fort hon visade sig här.

Undrar vad jag hade för nick innan Gossen Ruda, det har jag glömt? Andersen har nog bättre minne än vad jag har, jag är helt rudis på den saken. Nån gång var det Mr Roundup eller något ditåt. crazy.gif

Har du glömt Åke? biggrin.gif
Alba
CITAT (Anma @ 11-09-2009, 12:44) *
Jag har bytt användarnamn en gång, genast då det blev möjligt. Finns det någon som minns vad jag hette innan?

Jag minns....men jag har glömt giggle.gif

Om jag inte är helt ute och cyklar pratade vi för länge sen om problem med nacke. Då hette du något annat som liknar nuvarande nick....tror jag......men vet inte hur.
Anma
CITAT (Alba @ 11-09-2009, 14:06) *
Jag minns....men jag har glömt giggle.gif

Om jag inte är helt ute och cyklar pratade vi för länge sen om problem med nacke. Då hette du något annat som liknar nuvarande nick....tror jag......men vet inte hur.

Det stämmer det! An.... började mitt gamla nick på också. happy.gif
CurlySue
jag är rätt van att få på tafsen här inne. unsure.gif sad.gif
Förstår inte vad jag gjort vissa av er ?? De vänner jag har får PM och mail med frågor "Hur kan du vara vän med Henne?? " wacko.gif

Kan ni inte träda fram... engång för alla och berätta vad jag gjort er ???!!!
pejori
CITAT (Berith @ 11-09-2009, 12:42) *
Jamen det var ju det alla undrade över... Om det stått i signaturen flera dar eller bara sen i morse.

Och hur sjutton skulle vi kunna veta att vi skulle frågat Ralf?? dunno.gif

Jag har sett det i två dar nu, så det stog sarah as curly sue tummenupp.gif
Ophelia
CS...ibland behöver man inte göra mer än att det blir missförstånd. Det är så svårt när man inte kan se människorna eller ser hur en del reagerar. Vi sitter och skriver och ibland upplevs det skrivna ordet inte detsamma som hos läsaren (som kanske missförstår eller väljer att inte vilja förstå). Meningarna tolkas från min sida på ett sätt som från din sida kan tolkas på ett helt annat sätt och kanske åt det negativa hållet.

Sedan tror jag de flesta människor här kan hålla med om att det är förfärligt fånigt att sitta och PM:a frågor som att "Hur kan du vara vän med henne/honom?". Varjefall vi som tillhör generation vuxen och ska vara färdigutvecklade gällande både i vår fysiska och mentala kapacitet. Gör man på det viset är ju steget inte speciellt långt till att förstå varför de inte besvarar frågor vad man kan tänkas gjort som sårat/förargat vissa människor.
skogstroll
CITAT (Farbror Blå @ 11-09-2009, 13:31) *

Farbror snäll tror jag smile.gif

jag har också bytt nick en gång i tiden fast jag minns inte vad det var för det var tusen år sen. Varför skulle nån bry sig, om jag frågar om hur man ska så ruccolasallad? För de man pratar mycket med är det kanske mening att säga nåt till att man bytt nick men det verkar finnas nån slags noja att man är skum eller oärlig för att man byter nick. Jag kan iofs förstå varför en del gör det.
Farbror Blå
CITAT (Chamomille @ 11-09-2009, 13:37) *
Jaha. Vad hette du innan då? Farbror bråk?

flirting.gif

hahaha giggle.gif

CITAT (skogstroll @ 13-09-2009, 09:04) *
Farbror snäll tror jag smile.gif

ååå, gulligt sagt blomma.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon