stennie
Hej alla glada odlaiter!

Det var så trevligt förra gången jag hade loppis!

Så....

Jag tänkte ha en sista träff/loppis den 27 september, är det någon som är intresserad !
blomkronan
Var har du den???
Ålgryte
Så trevligt det låter smiley_small_hug.gif

Får jag komma även om jag inte har några växter jag vill byta ??? Nya växter kan jag säkert göra plats för ... wub.gif
Fröer har jag att ta med !
stennie
crazy.gif slap.gif
Herregud! Glömde ju givetvis skriva att det är hemma hos mig i Trelleborg det händer!

CITAT (Ålgryte @ 09-09-2009, 08:31) *
Så trevligt det låter smiley_small_hug.gif

Får jag komma även om jag inte har några växter jag vill byta ??? Nya växter kan jag säkert göra plats för ... wub.gif
Fröer har jag att ta med !

Klart du får , alla är välkommna !
blomkronan
Trelleborg... lite föööör långt att åka tyvärr.
Hoppas andra kan komma och att ni får en trevlig dag smile.gif
Biggan_
Vi hade så trevligt hos dej i våras, så jag hade hemskt gärna velat komma. Men jag har sådan otur att jag skall jobba den dan! -cry-.gif
Hoppas ni blir många, och att ni får en trevlig dag med mycket solsken och gemytlig samvaro.
Stennies trädgård är väl värd ett besök, så missa inte tillfället!
Meriona
Synd att det inte var helgen innan, då ska jag till Skåne!

Hoppas att ni får trevligt!
Biggan_
"Puttar!" biggrin.gif
tulle
Jag kommer gärna om du lovar hänga upp solen liksom sist. Sänder dig ett PM senare, är just hemkommen idag.
Hälsn
tulle
Monica B
Jag vill också komma! Trelleborg är inte så långt borta. Men behöver adress o ev. vägbeskrivning
stennie
Ni är så hjärligt välkommna. smiley_small_hug.gif
Tänkte mig att det skulle vara mellan kl 11 och 14...Ska se vad jag kan göra med solen..... coolgleam.gif
Ciczi
åh... vill åsså vara med... biggrin.gif

//Ciczi
Gillan
CITAT (Ciczi @ 16-09-2009, 21:51) *
åh... vill åsså vara med... biggrin.gif

//Ciczi

Halloj, halloj där! Jag råkar också befinna mig i faggorna just då! Är det endast dina plantor som är på loppis eller är det okej att ta med egna? Och att vi alla byter "rakt av" eller nåt sånt ( om du förstår vad jag menar blush.gif )...................Jag är för övrigt skylldig dig en planta eller två giggle.gif

edit: vet inte hur det kom sig att jag citerade Ciczi, men det spelar säkert ingen större roll laugh.gif
stennie
Alla är välkommna att ta med att sälja eller byta eller bara för att snacka bort ett par timmar!
Jag kommer även som sist att reklamera lite för loppisen, så det kommer även ikke Odlaiter......
Biggan_
*puttar upp* biggrin.gif
stennie
CITAT (Biggan_ @ 21-09-2009, 11:48) *
*puttar upp* biggrin.gif

Tack för hjälpen!
Ålgryte
Finns det någon buss som stannar i närheten av där du bor? unsure.gif dunno.gif

Eller kanske är det någon här på forumet som ska köra från Malmö och har plats över rolleyes.gif

Jag skickar dig ett PM Stennie för att få exakta adressen.
stennie
CITAT (Ålgryte @ 21-09-2009, 18:14) *
Finns det någon buss som stannar i närheten av där du bor? unsure.gif dunno.gif

Eller kanske är det någon här på forumet som ska köra från Malmö och har plats över rolleyes.gif

Jag skickar dig ett PM Stennie för att få exakta adressen.

Busssen stannar precis utaför min dörr, så det är inga problem! 000.gif
Ålgryte
CITAT (stennie @ 22-09-2009, 08:35) *
Busssen stannar precis utaför min dörr, så det är inga problem! 000.gif

Så bra ! Då ses vi imorgon ! kompiskram.gif
tulle
Nu har vi packat STORA bilen med 100-tals ute/inne växter och är snart på väg, men var är solen?
tulle
stennie
Solen lyste med sin frånvaro men det var i alla fall uppehåll...och alla Odlaiter strålade som solar...jättekul att se er alla!
Irene_L
Vad kul! Blev ni många odlaiter?

undrar Irene som är såååå avundsjuk giggle.gif
Gillan
CITAT (stennie @ 28-09-2009, 20:55) *
Solen lyste med sin frånvaro men det var i alla fall uppehåll...och alla Odlaiter strålade som solar...jättekul att se er alla!

Var det nån som strålade som en sol så var det väl ändå du Stennie kompiskram.gif ...................sen håller jag med. Det var kul att få lite ansikten på en del av er smiley_small_hug.gif

CITAT (Irene_L @ 29-09-2009, 10:28) *
Vad kul! Blev ni många odlaiter?

undrar Irene som är såååå avundsjuk giggle.gif

Vet inte hur många, men trevligt var det......................och du skulle ha varit där........................vilka rosor hon har ohmy.gif , jiiiises!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon