|
CurlySue
11-09-2009, 15:24
Nu sticker jag ut min dubbelhacka lite... Jag har iof kort minne... men jag vet faktiskt inte varför vissa av er tycker så illa om mig.
De vänner jag har här har fått PM med frågan: Hur kan du vara vän med Henne ??
Jag fattar ingenting... Berätta...träd fram....
/Hade stavat fel/
Ush vilket tarvligt PM! Jag har inget otalt med dig va jag vet i varje fall. Få se om du får några raka svar...
Skit i dem - hjulen snurrar men hamstern är död hos vissa. Henrik fick ju PM från en av "favoriterna" här där skatan i fråga tyckte att hon skulle få honom att förstå att jag var dominant och fullständigt omöjlig att leva ihop med, i samma andetag som hon förväntade sig "respekt" av mig. "Respect my ass" fick hon istället. Några har vidarebefordrat PM till mig som de fått, där folk har skrivit i princip samma saker som du ger exempel på här uppe, eller till och med förbjudit dem att kommentera mig på ett positivt sätt. Man kan bara garva åt det, för det säger ganska mycket om dem.
*Stintan*
11-09-2009, 16:01
Inget förvånar mig längre när det gäller en del medlemmar på Odla. Hur sjukt är det inte att hålla på och skicka såna PM.  Och sedan undrar folk varför det tjafsas i en del trådar.
Aqvakul
11-09-2009, 16:04
Kan bara hålla med - ursjukt! (lär väl knappast vara någon som vill träda fram....)
Jag skulle få en mycket negativ bild av PM-skrivarna som beskrivits i tåten. Förstår inte hur dom tänker... (Vill inte heller att dom hängs ut om dom inte träder fram)
Det ligger förmodligen mer bakom allt tjafs än vi kan ana.
CITAT (CurlySue @ 11-09-2009, 16:24)  Nu sticker jag ut min dubbelhacka lite... Jag har iof kort minne... men jag vet faktiskt inte varför vissa av er tycker så illa om mig.
De vänner jag har här har fått PM med frågan: Hur kan du vara vän med Henne ??
Jag fattar ingenting... Berätta...träd fram....
/Hade stavat fel/ Tror inte den skyldige vågar framträda öppet, men som sagts innan så skit i det. Jag är helt oskyldig och har inget som helst otalt med dej....Vad jag vet
CITAT (Alba @ 11-09-2009, 17:52)  Det ligger förmodligen mer bakom allt tjafs än vi kan ana. Min tanke också Nu tänker iallafall jag släppa tjafsandet och hålla mig till trädgårdsavdelningen. Ha det gott ni som orkar! Till tåtskaparen. Har ingen aning om varför folk inte gillar dig men strunt i dom och håll dig till dom vänner du har. Det är näst intill omöjligt att vara vänner med alla och alltid retar man någon. Det enda man kan göra är att vara sann mot sig själv.
Huggorm
11-09-2009, 17:29
CITAT (Rihane @ 11-09-2009, 17:11)  Jag skulle få en mycket negativ bild av PM-skrivarna som beskrivits i tåten. Förstår inte hur dom tänker... (Vill inte heller att dom hängs ut om dom inte träder fram) Jag skulle gärna se att dom hängs ut Edit: Förresten tycker jag det är lite underligt att jag aldrig fått några hat-PM trots att jag retat upp en och annan här
CITAT (Huggorm @ 11-09-2009, 18:29)  Jag skulle gärna se att dom hängs ut Edit: Förresten tycker jag det är lite underligt att jag aldrig fått några hat-PM trots att jag retat upp en och annan här  Tycker illa om företeelsen att tala bakom någons rygg, men håller inte med om att dom ska hängas ut. Då kan jag nämligen inte protestera mot att andra hängs ut heller...
andersen
11-09-2009, 17:45
CITAT (Huggorm @ 11-09-2009, 18:29)  Jag skulle gärna se att dom hängs ut Edit: Förresten tycker jag det är lite underligt att jag aldrig fått några hat-PM trots att jag retat upp en och annan här  Jag kan inte heller minnas att jag har fått något hat pm, har fått många pm från olika medlemmar under åren här som har känt sig kränkta utav olika orsaker men inte vågat eller orkat gå i "klinch" med folk på forumet. Annars så tycker jag att forumet har blivit mycket lungnare mot hur det var förut. Tycker att man skall säja ifrån om man upplever att någon vill tjafsa med en,det betyder inte att man behöver tjafsa tillbaka.
CITAT (Huggorm @ 11-09-2009, 18:29)  Jag skulle gärna se att dom hängs ut Edit: Förresten tycker jag det är lite underligt att jag aldrig fått några hat-PM trots att jag retat upp en och annan här  Oh jösses du lille sparv...  Kanske beror det på att folk innerst inne tycker att du har rätt, trots att de inte vill erkänna det utåt? (Eller så har du retat upp personer som inte håller på med hat-pm-fjanterier)
CITAT (Huggorm @ 11-09-2009, 18:29)  Edit: Förresten tycker jag det är lite underligt att jag aldrig fått några hat-PM trots att jag retat upp en och annan här  Kanske för du e för söt??  Det går ju bara inte att bli arg på söta pojkar vet du väl
Det är bara att strunta i sådana människor!!!
Huggorm
11-09-2009, 18:21
CITAT (TheLan @ 11-09-2009, 19:13)  Kanske för du e för söt??  Det går ju bara inte att bli arg på söta pojkar vet du väl Så är det nog
Meriona
11-09-2009, 18:25
Det har jag heller inte fått hittills, hoppas innerligt att jag aldrig får det heller! Beklagligt dock att ens NÅGON fått det nånsin! SKIT ska rensas offentligt inte via PM anser jag.....
Självklart e det så Huggorm! Och till trådskaparen, Man kan verkligen inte komma överens med alla här i världen. Sen så sitter man bakom sin dator hemma och över cyberspace försvinner mycket i det hela såsom nyanser, kroppsspråk, ögonkontakt och så vidare. Det e nog dom som mår sämst i slutändan över att reta upp sig på folk och inte du. Man kan inte var mer än sig själv, rak, ärlig och behandla andra som man själv vill bli behandlad. För oavsett hur många människor som korsar ens väg i livet är det ju faktist ditt förhållande med dig själv som är viktigast i slutändan. Edit: Jag vet det där var rörigt skrivet.
*Stintan*
11-09-2009, 19:03
CITAT (Meriona @ 11-09-2009, 19:25)  Det har jag heller inte fått hittills, hoppas innerligt att jag aldrig får det heller! Beklagligt dock att ens NÅGON fått det nånsin! SKIT ska rensas offentligt inte via PM anser jag.....  Hahaha fast då skriker genast någon att sånt kan man göra via PM för försöker man rensa offentligt så tjafsar man och det får man inte i trådarna. Konstigt nog har jag inte heller fått något riktigt hat-PM ännu men skulle jag få det så skulle jag offentligt på forumet tala om för vederbörande att diskussioner förs på forumet och icke via PM.
zaaritha
11-09-2009, 19:35
Curly Sue o grå;jag måste ha missat mycket!? Vad är det för "väsen"? Ingen av er har väl gjort nå´t ont? Kram på er, båda!
CITAT (zaaritha @ 11-09-2009, 20:35)  Curly Sue o grå;jag måste ha missat mycket!? Vad är det för "väsen"? Ingen av er har väl gjort nå´t ont? Kram på er, båda!  Näääe, jag har inte gjort nå't... Inte dig iallafall. Kram till dig med
CurlySue
11-09-2009, 21:57
Tack alla för ert stöd och era åsikter. Jag tänker då inte hänga ut någon med varesig namn eller nick. Jag vet ärligt talat inte vad det skulle vara för tjafs.
Ville bara veta.
Trevlig helg till er alla Odla:iter
Mitt råd är !bry dig inte,finns en del eller ett par som inte tål vissa människor här !ignorera dom bry dig inte!man kan inte vara älskad av alla  Håll dig till dom som är trevliga ,det finns massor av dom här
blomkronan
12-09-2009, 07:09
CITAT (Motti @ 11-09-2009, 23:55)  Mitt råd är !bry dig inte,finns en del eller ett par som inte tål vissa människor här !ignorera dom bry dig inte!man kan inte vara älskad av alla  Håll dig till dom som är trevliga ,det finns massor av dom här  Håller med Motti... Min 15 åriga dotter håller på så... varför vuxna gör så... förstår jag inte!!! Bry dig inte om dom...
Huggorm
12-09-2009, 07:11
CITAT (blomkronan @ 12-09-2009, 08:09)  Håller med Motti... Min 15 åriga dotter håller på så... varför vuxna gör så... förstår jag inte!!! Bry dig inte om dom...  Kanske för att dom inte är speciellt vuxna innerst inne?
CITAT (Huggorm @ 12-09-2009, 08:11)  Kanske för att dom inte är speciellt vuxna innerst inne? Att ha "barnasinnet kvar" är väl ok, men det här är ju bara löjligt. Att skicka "hatpm" alltså, inte diskussionen i sig.
Meriona
12-09-2009, 19:24
CITAT (pejori @ 12-09-2009, 10:54)  Att ha "barnasinnet kvar" är väl ok, men det här är ju bara löjligt. Att skicka "hatpm" alltså, inte diskussionen i sig.  ja det är löjligt, det måste väl gå att anmäla?
CITAT (Meriona @ 12-09-2009, 20:24)  ja det är löjligt, det måste väl gå att anmäla?  Ja det gör det, Man skickar en kopia till Admin, så tar dom hand om det.
Finns ju dom som inte ha ett eget liv som måste göra det surt för andra för att få en kick !det kommer aldrig att ändras och det kommer alltid att finnas sådana människor.Det är bara att inte ta åt sig och ignorera,inte ens värt att gå i svaromål .Glöm bort dom bara  Kör ditt eget Race och va dig själv
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|