Överbölingen
Jaha, nu har jag strulat en stund men misslyckats att lägga in bilder. Vill ni ha lite koll från Den stora trädgården så hänvisar jag till min blogg.
Och nyss vände vi hem med massor av trattkantareller, lite lingon och tänker plocka på annat ställe nästa gång för björnrusen låg lite för tätt.
Motti
Visst är det vackert när det skymer rolleyes.gif jag brukar gå ner till bryggan när det är så där så det tar andan ur och sitta där och bara vara,himmlen har vissa kvällar varit både orange och rosa med lite gult och sjön har legat spegelblank.I går såg jag att det var milliontals stjärnor på en klar himmel ,inte ofta man ser så mycket stjärnor på en gång.Jorden är allt en bra vacker plats att bo på rolleyes.gif
skogstroll
ja det är vackert, själv älskar jag gryningen o speciellt när det är lite disigt och älvor på vattnet smile.gif
zaaritha
Grattis till trattkantarellerna!
Orkidétjuven
Jag borde här istället sjunga.
" Vintern rasat ut bland våra fjällar,
drivans blommor smälta ned och dö.
Himlen ler i vårens ljusa kvällar,
solen kysser liv i skog och sjö...."

Så härligt med vår, det blommar överallt nu. Allt från guldgula kowhai till syrén. Doft av magnolia och körsbärsblom.
pejori
CITAT (Orkidétjuven @ 19-09-2009, 00:21) *
Jag borde här istället sjunga.
" Vintern rasat ut bland våra fjällar,
drivans blommor smälta ned och dö.
Himlen ler i vårens ljusa kvällar,
solen kysser liv i skog och sjö...."

Så härligt med vår, det blommar överallt nu. Allt från guldgula kowhai till syrén. Doft av magnolia och körsbärsblom.

bravo.gif bravo.gif bravo.gif
Och hur länge får man vänta på det då????? -cry-.gif -cry-.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon