CurlySue
som jag dessutom monterat och glasat själv... sweatingbullets.gif men första gången jag följer en monteringsanvisning...
viss handräckning av sonen... flirting.gif
whistling.gif och maken la golvet och byggde ramen. whistling.gif
[attachment=42111:golvet_v_xthuset.jpg]
[attachment=42113:lillav_x...et_klart.jpg]
[attachment=42114:lillaf_r..._xthuset.jpg]
Monaxe
Jättefint! tummenupp.gif
Peztis
Jättefint, önskar jag kommit så långt med mitt. Har precis grävt hål för plintarna...
lenaandersson
vad duktig du är, min man håller på att sätta upp ett 114 från skånska bygg sedan en vecka till baka, och han har lärt mej många nya svordommar. blink.gif
MariaS
Min gubbe började lite fint med sockeln till det stora växthuset här. Efter en halvtimme kom det farandes verktyg i luften, varmed gubben förvisades helt från denna typ av byggnation!

Det tog mig 2 dagar att bygga upp mitt växthus. Sen blev det ytterligare ett litet från Jula. Tog en dag att bygga upp, inklusive urgrävningen.
Maggan H
Grattis, hoppas du får många långa fina timmar att njuta i det! Att jobba i växthuset är även det stor glädje och när den första solen med någon värme kommer i feb-mars-ja då parkerar jag mig i mitt med en kopp kaffe och bara är!
ingelsgarden1
Grattis och lycka till med växthuset, det ser fint ut
ogräset
Hejsan

Jättefint hoppas att det snart är vår så vi kan starta upp igen med odlandet. Jag har belysning i mitt växthus så det lyser upp på vinterkvällarna mysigt tycker jag.

Ha det bra Birgitta tummenupp.gif
Nanna70
Hej!
Vad fint det ser ut. Jag ser att du har ett grönt aluminiumväxthus precis som det vi nu håller på att sätta upp.
Vad är det för växthus, var köpt och hur stort? Det ser rätt så stort ut.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon