anne-li i olofstorp
Detta är ett fenomen som är nytt sedan i somras. Förr kunde jag vara inloggad i evigheter, nu åker jag ut gång på gång. Det räcker jag går på toa så är jag utloggad när jag kommer tillbaka......
Varför??????
Kan någon ge mig ett råd....
Det är lite dumt när man t ex har skrivit svar i ngn tråd och sen kommer tillbaka och är utloggad...... ranting.gif
Red Top
Anne-Li, jag kan inte ge dig något råd, men vi kan vara två om att vara irriterade. Jag hinner knappt vända ryggen till, så är jag utloggad.

Det här problemet började i förrgår hos mig. Har heller aldrig upplevt det tidigare.
Nauti
Jag hade samma problem en gång när min webbläsare fått tuppjuck. Den kunde tydligen inte hantera cookies och liknande på rätt sätt och direkt jag skulle in i en tråd så var jag tvungen att logga in igen. Jag löste problemet genom att installera om webbläsaren.

Men om det är samma problem för dig så borde det problemet även gälla på alla andra sidor som fungerar på samma sätt. Är det bara odla.nu har jag ingen aning om vad det kan vara.
blomkronan
Jag har inga problem... Det är som vanligt smile.gif Jag loggar in på morgonen kommer och går till datorn... fortfarande inloggad wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon