diva&hero
Jag gjorde klart det sista i sovrummet i söndags, och flyttade in sängen i måndags. Va skönt det var! Kan lova att sambon blev överraskad när han kom hem i tisdags. Tyckte nog att det var skönt att slippa det sista, vi hade nästan tappat suget på att måla..

Altanfönstret före & efter
[attachment=42363:altand_rr_f_re.jpg][attachment=42364:altand_rr_efter.jpg]

Lilla fönstret över sängen före & efter
[attachment=42365:lilla_f_nster_f_re.jpg][attachment=42366:lilla_f_...et_efter.j
pg]

Sovrummet innan & efter
[attachment=42367:sovrum_innan.jpg][attachment=42368:sovrum_efter.jpg]

Vägg med spottar, och en ny blomma med kruka inhandlades såklart..[attachment=42369:sovrumsv..._spottar.jpg][attachment=42370:murgr_na...
f_nstret.jpg]
Alba
Ja tänk vad lite ljus färg kan förvandla ett rum.
Snyggt med spottar på garagedörren.

Är det som kycklingnät kring krukan......den ser så snygg ut......vill ha.
diva&hero
Garagedörren...?
Det är våran vägg i sovrummet.. thanks.gif rotfl.gif
Alba
CITAT (diva&hero @ 23-09-2009, 14:05) *
Garagedörren...?
Det är våran vägg i sovrummet.. thanks.gif rotfl.gif

rotfl.gif

Vet du varför jag trodde det........panelen ser exakt ut som den grannen har på sin garagedörr och med spottar.

Och....det är ingen negativ kommentar......jättesnyggt.
diva&hero
Ja det ser ju ut som utomhus, lite det som vi ville få in. En brytning mot det man brukar ha..
Ska ju upp lite hyllor och en tv , så då blir det nog bättre.
Vi är verkligen jättenöjda med rummet. Svårt att få med hela känslan och hur det ser ut på riktigt på kort.
Krukan är så läcker! Fast lite dyr tyckte jag, 75 kr, och då är den inte så stor alls. Men fin och tung. Krukan är lös i en 'korg'. Fast det fick bli en ampel med hjälp av lite kedja jag hade i lådan.. Passade bra till murgröna.
Fnissar ff åt garagedörren.. giggle.gif
Anma
Fantastisk "garagevägg"!
bravo.gif
Ska hitta på något liknande i sovrummet på stugan som för tillfället har tunn masonit som väggbeklädnad, typiskt 60-tal. Visserligen är den tapeserad men vad hjälper det när man vill skruva upp belysning?
diva&hero
Ett par bilder till..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon