Full version: Fint på trappan!
Kvisten
Imorgon blir det byte på trappan. Sommar grejer ut höst grejer in. Köpte 2 silverekar som ska användas på något sätt. Sen får det bli en skogspromenad för att leta efter roliga grejer. Älskar att använda grenar pinnar kottar som finns ute i naturen. En fördel är ju att de är gratis!
tepa
Ja visst, Kvisten. Det finns Lingonris, Mossa, Timotej och annat man kan pynta med i en korg. Bara att hämta. Det gjorde jag ifjolhöstas och det ska jag göra iår.

Hälsn Tepa

Förresten, Kvisten. Hur ser silverekarna ut? Visa gärna bild. Inte är det väl sånadär sommarblommor ?
renate
Det är jag som svara istället för kvisten,jag tror nog det handlar om sommarblommar.Än har jag mina fuchsior på trappan,lite senare blir det väl fynd från skogen när fuchsiorna har gjort sitt och tas in.
[attachment=42509:2009_09_...__Large_.JPG] Fuchsior på kökstrappan,resten är på uteplatsen
[attachment=42510:2009_09_...__Large_.JPG] Här börjar det blir tomt,det mesta har jag flyttat till uteplatsen i söderläge.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon