Jan af Lisö
Hej
Såg såna här fina betonglejon på nätet:
http://www.onskebrunnen.nu/index.php?page=...t&Itemid=47
Skulle vilja få tag på ett par såna till min trädgård, var hittar man dem i södra Stockholm till motsvarande pris ?
Fågelvägen
Lejon måste man ju ha i trädgården! (Har själv inga.) Jag lyckades inte hitta nån uppgift om storleken på lejonen i Önskebrunnen. Varför köper du inte dem om det är såna du vill ha, de skickar väl per post?

Till allt annat än "motsvarande pris" finns Zetas jättetunga lejon, ca 60 cm högt, av metall tror jag. Fast jag är ganska stark lyckades jag inte rubba det mer än ett par mm. Kostar skjortan (ca 4500:-) men stora och vackra! rolleyes.gif
Jan af Lisö
Jag törs inte fråga vad det kostar att skicka 80 kg betong från Norrland till Stockholm. Och hur hanterar jag det sen, bor i en lägenhet.

Tänkte att om man köper lejonen en och en någonstans i Stockholm så kan jag kanske ta 40 kg med mig åt gången till landet där trädgården finns.

Lejonen är 53 cm höga och då är 365:- ett mycket bra pris.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon