MariaS
...eller vad man ska säga blink.gif

länk
Biggan_
CITAT (MariaS @ 30-09-2009, 11:56) *
...eller vad man ska säga blink.gif

länk

rotfl.gif Det är säkert en odlait som är boven! angel_not.gif
Aqvakul
CITAT (Biggan_ @ 30-09-2009, 11:58) *
rotfl.gif Det är säkert en odlait som är boven! angel_not.gif

absolut!!!!

rotfl.gif rotfl.gif
Blomstertanten
Kan bli lite svårt för henne att identifiera och bevisa att det är hennes gödselstack naughty.gif

Vill bara tillägga att det är INTE jag som stulit den innocent.gif
Meriona
Herrejösses vilka tokar det finns! wacko.gif
*Stintan*
giggle.gif Om det är där på bilden den gamla gödselstacken legat så har den varit borta länge. Kanske någon tagit gården för ödegård och norpat den gamla gödseln. Antagligen var hon väl inte där när det hände så att det fanns någon att fråga. Jaja det är väl sån polisen ska pyssla med.
MariaS
CITAT (Blomstertanten @ 30-09-2009, 18:13) *
Kan bli lite svårt för henne att identifiera och bevisa att det är hennes gödselstack naughty.gif

Vill bara tillägga att det är INTE jag som stulit den innocent.gif

...men jag vet ju helt klart var jag skulle använda den, om den nu skulle råka hamna här... whistling.gif angel_not.gif
Wilmer
rotfl.gif Ingen som är sugen på att tömma ett utedass shy.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 30-09-2009, 23:25) *
rotfl.gif Ingen som är sugen på att tömma ett utedass shy.gif

VA! fear.gif Såååå länge var vi inte hos dig ändå... whist.gif
Biggan_
CITAT (MariaS @ 30-09-2009, 23:29) *

giggle.gif rotfl.gif
Wilmer
CITAT (MariaS @ 30-09-2009, 23:29) *

rotfl.gif Nej, och dessutom var det mest skitsnack och det hamnar inte på utedasset innocent.gif
henriks
CITAT (*Stintan* @ 30-09-2009, 20:29) *
giggle.gif Om det är där på bilden den gamla gödselstacken legat så har den varit borta länge. Kanske någon tagit gården för ödegård och norpat den gamla gödseln. Antagligen var hon väl inte där när det hände så att det fanns någon att fråga. Jaja det är väl sån polisen ska pyssla med.

Kan inte annat än hålla med, det var inte precis igår som gödselstacken försvann - hon kanske minns hur det såg ut när hon var barn?
Det är definitivt inget gödsel stulit i år från den platsen som visades på filmen i alla fall.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon