Full version: Det "brinner" i Marum
KarinSKARA
ÅHHH!!! Vad jag älskar denna årstiden med alla underbara färger som "brinner" överallt i trädgården

Hösten är så vacker och doftar så gott men tyvärr kall och det är mindre bra.

Bara att försöka vara possitiv och tänka att snart är det dags för Jultomten att komma, sedan är det snart vår och DÅÅÅ kommer värmen tillbaka igen

Bilden blir bäst om man klickar på den
Motti
Vilken underbar bild Karin !är det från din fina trädgård ?
Wilmer
CITAT

Bara att försöka vara possitiv och tänka att snart är det dags för Jultomten att komma, sedan är det snart vår och DÅÅÅ kommer värmen tillbaka igen [img]http://www.hagegal.no/hagefora/images/smilies/icon_jump.gif

rotfl.gif Härligt positiv du är då!! Men du har ju rätt.

...........Och hösten är vacker!
Aqvakul
thanks.gif KarinSkara för en helt underbar höstbild... wub.gif
stennie
Håller med! Härlig höstbild! tummenupp.gif
KarinSKARA
Fick förfrågan om vad det var för träd som sitter där nere vid dammen, så jag gjorde ett litet album på Picasa med det som sitter på KULLEN.. som vi kallar denna rabatten som jag startade tråden med

Trycker man på bildspel och sedan F11 så slipper man klicka upp varje bild.
KOM bara ihåg att klicka på F11 när det skall stoppa för annars sitter man fast i min trädgård för alltid help.gif

CITAT (Wilmer @ 01-10-2009, 10:09) *
rotfl.gif Härligt positiv du är då!! Men du har ju rätt.

...........Och hösten är vacker!

Vet jag väll yaay.gif jag är ju bäst
Gunilla T
Jättevackert Karin...och planterat med eftertanke och omsorg..... tummenupp.gif
pebblelake
Det står många vackra lönnar i din trädgård ser jag! kompiskram.gif
Otroligt vackert! yahoo.gif
Meriona
Jag kan gott tänka mig att bli en liten trädgårdstomte i din färgsprakande trädgård.... laugh.gif yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon