Full version: Sagofågel?
nennegbg
...platsar min "fågel" på denna sida.... confused.gif

...sagofågeln med sina vida, utbredda, ådrade vingar, lila fjäderskrud kring det vita huvudet med den spetsiga näbben....
[attachment=42709:sagof_gel.jpg]
undrar nennegbg...nybörjare på forumet...
nennegbg
..är man nybörjare så är man.... trodde att jag lade in min "sagofågel" på "Dagens fågelbild" .... ack vad fel jag hade.... dunno.gif
men vem vet...kanske det finns fler "konstiga fåglar" i gömmorna som tål att visas ... så jag inte blir så ensam på den här sidan... crying.gif
ingrids
Har ingen egen bild men länkar till några bilder på aklejor som enligt Rara växter bl.a. hetat Duvblomma tidigare i Sverige. Det ser ju onekligen ut som fåglar i ring.
Coolt hur man kan hitta fåglar i växter smile.gif
nennegbg
CITAT (ingrids @ 02-10-2009, 13:43) *
Har ingen egen bild men länkar till några bilder på aklejor som enligt Rara växter bl.a. hetat Duvblomma tidigare i Sverige. Det ser ju onekligen ut som fåglar i ring.
Coolt hur man kan hitta fåglar i växter smile.gif

Tack för länken.
Vita svanar har jag sett förut men en ring med blå, dansande dito, det har jag aldrig sett förr.... thanks.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon