Full version: Lokatten
russin
Lilla Lo - den underbara kattungen som flyttade in till mig idag smile.gif

Det är helt underbart att vara med katt igen, efter flertalet år med kattfritt hem. Min hund Puma är upp över öronen förälskad i det lilla knytet - men det är ännu inte besvarat innocent.gif

Om några dagar är jag dock övertygad om att denna mjuka lilla varelse knatar omkring ganska obekymrat här hemma smile.gif

Maggan H
Vilken sötnos, jättefina färger! wub.gif Grattis!
russin
CITAT (Maggan H @ 02-10-2009, 21:55) *
Vilken sötnos, jättefina färger! wub.gif Grattis!

Tack blush.gif
MariaS
Sicken liten "padda" wub.gif
Ingela i Segersberg
Åh, så söt!!! wub.gif
DragonLady
Förstår att hunden blev förälskad... vem hade inte blivit det wub.gif
Motti
Jätte fin kisse !Jätte fina färger
Men Dragon Lady va inte du en Spinare förut ?tycker jag känner igen Nicket whistling.gif
russin
CITAT (DragonLady @ 03-10-2009, 01:16) *
Förstår att hunden blev förälskad... vem hade inte blivit det wub.gif

Tyvärr är det ännu inte besvarat från kissens sida - hon är livrädd för hunden. Fast hon kommer nog snart lära sig att hunden inte är det minsta farlig innocent.gif

Lilkissen är fortfarande väldigt rädd för sin nya miljö och tycker livet är otäckt. Hon hade det gräsligt sina första veckor i livet, innan hon och syskonen blev omhändertagen och utplacerade i fosterhem för att bli friska och mer hanterade. Tjejen jag övertog henne ifrån har gjort ett fint jobb. Lilla Lo kommer från ett "horder-hem" överfullt med katter och skit - så självklart är världen stor och läskig nu. Fast hon är matglad som få, så mat är vägen till hennes hjärta wub.gif
Myosotis
Jättesöt!
Monaxe
åh så söt! Vilka underbara färger och fin teckning! Grattis!
russin
Tack alla smiley_small_hug.gif
DragonLady
CITAT (Motti @ 03-10-2009, 01:49) *
Jätte fin kisse !Jätte fina färger
Men Dragon Lady va inte du en Spinare förut ?tycker jag känner igen Nicket whistling.gif

Menar du Spinneriet?
Motti
Ja !kattidningen Spinn eller katt.nu rolleyes.gif den är ju totalt nedlagd nu tyvär.Jag hade nicket Maria.W då
Meriona
Verkligen en liten läckerbit! wub.gif
DragonLady
CITAT (Motti @ 04-10-2009, 00:27) *
Ja !kattidningen Spinn eller katt.nu rolleyes.gif den är ju totalt nedlagd nu tyvär.Jag hade nicket Maria.W då

Kommer inte ihåg att det fanns ett forum.. var jag med där?? dunno.gif vet att jag var med någonstans när jag tävlade med min skogis o kom 2 + domarens favoritpris wub.gif
Spinneriet var en klubb yes.gif
Wilmer
wub.gif Å ojoj så söt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon