Full version: Mentor sökes
annaco
Jag vill bli trädgårdsdesigner och pluggar än så länge på egen hand men ska sedan hitta något sätt för att få det på papper.

Jag söker nu någon trädgårdskunnig person att bolla idéer med och fråga när jag kör fast eller bara behöver lite stöd.

Du får gärna jobba inom trädgård som designer, trädgårdsmästare eller liknande men det är inget krav.

Jag hoppas att någon vill hjälpa mig.
Alexander-VG-zon3
jag är rätt så kunnig på en del saker men kan långt ifrån allt och är inte en trädgårdsmästare. är också utbildad inom trådgård och jobbar med det.

jag vet inte om någon som mig som du söker ?
annaco
Det är precis någon som dig som jag söker.
Någon att bolla idéer med och som kan branschen. Jag är ingenjör i grunden så jag kan inget om trädgårdsbranschen.

Jag har sett här i forumet att du är kunnig och gärna hjälper andra.

Skicka gärna ett PM med din privata mailadress.

KRT
Behöver du övningsobjekt är du välkommen att använda min trädgård smile.gif Den är en utmaning att göra något vettigt med, anlagd 1976 av en trädgårdsintresserad odlare, men sedan nästan 20 år har en familj som inte brytt sig nämnvärt haft den. Bra läge i sö, vindskyddad med lerjord, ca 700 kvm (tomt), hela s tomtgränsen består av en ca 45 grades slänt uppåt där vi nyss tagit ner klungor m gran och tall... Mao en utmaning smile.gif
annaco
Trädgården verkar vara en utmaning och det vore kul att försöka göra något av den.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon