Jag vet inte om man egentligen får lägga in en vädjan om ett omplaceringshem här i forumet, men eftersom jag själv fick hjälp här när jag var tvungen att omplacera min Bonny så hoppas jag på att jag ska kunna hjälpa min dotter här också.
Hon har två stycken burmahonor som inte längre kan hålla sams. Så en utav dom måste flytta och helst ganska fort. För naturligtvis trivs inte katterna med att vara instängda på var sitt håll, men det är nödvändigt för så fort dom ses råkar dom ordentligt i luven på varandra.
Så finns det någon här som kan tänka sej att ge Vinnie ett hem ? Det måste nog till att börja med vara ett hem utan tidigare katt. Hon kan säkerligen i framtiden ha nöje av en kattkompis om så skulle vara, men att idag när hon nyss varit i bråk sammanföra henne med vuxna katter tror jag inte går.
Vinnie är 4-5 år gammal och blåsköldpadd till färgen. Det är en riktigt vacker katt som vunnit många priser på utställning. Vill ni se bilder på henne så gå in på Paulas hemsida och titta under Våra katter - Divina Paulas hemsida