Piccante
Allt som står i tidningar som Expressen är sant, eller confused.gif http://www.expressen.se/Nyheter/1.1734465/...stad-i-norrland
Aqvakul
Det fanns kanske tidigare, men nu har isbjörnarna ätit upp dem... crazy.gif
Ralf
Där skulle jag vilja bo, jag tror jag ska bli lesbisk!
Lady Hamilton
Men fjollträsk? g.gif det vet väl alla vart det ligger. Det kan inte vara någon nyhet laugh.gif
Meriona
Ja vad ska man säga, de som tror på det vill inte jag para mej med iallafall.... nono.gif
gnon49
I stan finns en gata som kalla "snopplösas gata". Kanske något liknande. Fast det är nog mest för att det bor så många ensamstående mödrar där.
Piccante
CITAT (gnon49 @ 07-10-2009, 21:51) *
I stan finns en gata som kalla "snopplösas gata". Kanske något liknande. Fast det är nog mest för att det bor så många ensamstående mödrar där.

Det lät tråkigt på den adressen. naughty.gif
Alba
Tidningarna ljuger väl aldrig giggle.gif snart kommer charterturisterna från Kina. slap.gif
skogstroll
CITAT (Lady Hamilton @ 07-10-2009, 21:31) *
Men fjollträsk? g.gif det vet väl alla vart det ligger. Det kan inte vara någon nyhet laugh.gif

giggle.gif
KURT
Det är något att tänka på när svenska tidningar skriver om mera eller mindre exotiska platser.
Myosotis
rotfl.gif 1. april?!
Fny
yaay.gif giggle.gif
Tobb
Låter ju egentligen som en skön fristad för lesbiska, men låter dock lite inte helt sant.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon