Monica B
08-10-2009, 10:27
Jag har grävt upp tre jättestora (dom är verkligen stora) kärleksört som har stått här i trädgården i många år. Jag vill inte ha dom och tänkte att det kanske fanns någon av er som ville ha. Eftersom dom är så stora så förstår ni ju att det inte går att skicka per post. Därför så bör ni bo i närheten av Skurup och också kunna komma och hämta dom.
Är det någon som känner att dom vill ha?
hade du bott här hos mig så hade jag nog sagt ja, men skurup är lite långt tyvärr...
Monica B
08-10-2009, 16:47
Hmmm, ja, det är lite långt för dig att komma o hämta. Synd.´Det är praktfulla exemplar men om ingen gör sig hörd så får dom väl gå i skräphögen. Trist.
Kajsa i Arvika
09-10-2009, 06:36
Nu tänker jag som om jag skulle vara på jobbet...
Har du inget äldreboende, gruppboende eller skola i närheten där man skulle kunna trycka ner dem.. ? Skulle bli själaglad om vi finge stora fina plantor till vårt nya boende där det än så länge är en stor relativt tom trädgård..
Synd att kasta..
jamen varför bor du i Skurup! Hade kommit som ett skott annars!
Håller med Kajsa, gå ut och gräv ned dem någonstans där det ser lite trist ut! Skola, dagis, äldreboende, affär, park... Eller helt enkelt bara utmed vägen någonstans.
Kanske någon lycklig själ som ser dem och gräver upp dem!
Passa på att dela dem samtidigt så gör du ännu fler lyckliga.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.