Christina i Taxinge~
Jag har gjort mig själv till pensionär sen en vecka tillbaka - UNDERBART!
Nu har jag tid till allt som jag önskat göra!
Trädgårdsarbete, städa(!), sy gardiner, läsa ännu fler böcker, baka, promenera......ja, en massa saker!
Bl a har jag funderat på att jobba som volontär på närmaste katthem.
Jag ska ta kontakt med dem, men innan det, tänkte jag höra om nån annan här är volontär på nåt katthem och hur det fungerar.
Nån med erfarenhet? Nån med allmänt troende om saken?
rolleyes.gif
Meriona
Naj jag har inte erfarenhet tyvärr, men jag kunde inte låta bli att önska dig lycka till! Underbart att du vill göra detta! wub.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif Du är en fin människa!
Christina i Taxinge~
CITAT (Meriona @ 09-10-2009, 18:36) *
Naj jag har inte erfarenhet tyvärr, men jag kunde inte låta bli att önska dig lycka till! Underbart att du vill göra detta! wub.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif Du är en fin människa!

Nåja...... blush.gif
Först & främst är jag nog djurälskare....och katter e de nåt speciellt med! wub.gif

Tack för ditt "lycka till"! yes.gif

ängsvädd
Lycka till smile.gif

Var beredd på en massa "trappkatter" som folk ställer i kartonger etc trots att katthemmet är fullt sad.gif
Miro
jah har varit lite på solberga katthem i stockholm. katthemmen behöver alltid folk...
Christina i Taxinge~
CITAT (Miro @ 12-10-2009, 12:38) *
jah har varit lite på solberga katthem i stockholm. katthemmen behöver alltid folk...

Intressant! Hur tyckte du det var då.....?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon