Full version: Godkänd!
4:an
Är idag en lycklig människa....har fått min c-uppsats godkänd, publicerad och betyget registrerat! Har kämpat i tre år för detta....nu är det bara tre sidoämnen kvar sedan är jag klar...! Men idag är jag lycklig....trots en gnällig granne i koloniområdet, trots att mannen blir utförsäkrad till nyår, trots en deprimerad dotter så just idag....är jag lycklig!!!!
Aqvakul
Grattis! bravo.gif
ingrid fuxwall
tummenupp.gif
Alba
Jag förstår att du är lycklig ........Grattis.....ja trots annat elände ska man försöka ta vara på ljusglimtarna.
Tycker det är viktigt att njuta av glädjeämnen....vardagen är tyvärr full av elände...
Wilmer
blomma.gif Glädj dig, härligt kämpat!!
Motti
Grattis !och du !man måste få ha egna lyckorus det gör andra runt om en lyckliga också blomma.gif
ingrid fuxwall
CITAT (4:an @ 10-10-2009, 20:49) *
Tycker det är viktigt att njuta av glädjeämnen....vardagen är tyvärr full av elände...

Kunde inte sagt det bättre själv - än en gång grattis! Njut så länge du kan
Anma
GRATTIS!! blomma.gif
anne-li i olofstorp
Grattis!
Kram
Anne-Li
(om utförsäkrad; läs mitt sista inlägg i den tråden eller pm:a mig så får du lite råd)
Tack alla ni som gläds med mig!!!! och jag har läst tråden och är tacksam för nu känner vi oss inte ensamma...min man fick en hjärtinflarkt och därefter en fruktansvärd depression...han har jobbat i alla år och är idag 59 år och inte trodde vi att vi skulle drabbas av detta! Han har rehabilitering nu t o m december och därefter vet vi ingenting. crying.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon