jenniepennie
Ville söka efter växten "mor och barn" men fick felmeddelande, för att "ett eller alla ord innehåller färre än fyra bokstäver"! Hur söker jag efter denna växt?? Provade även att sätta hela namnet inom citationstecken, men icke.
Lady Hamilton
dunno.gif har ingen aning Men kanske denna länk jag vara till någon hjälp? blush.gif
Tolmiea menziesii
jenniepennie
Jo, jag hittade också den när jag googlade smile.gif Ville bara ge ett exempel på när den här 4-bokstävers-gränsen ställer till det. Skulle vara intressant att höra en förklaring till varför den finns.
KURT
Det överbelastar databasen om den också skall indexera alla korta ord, det blir alltför många.

I bland kan man komma runt det genom att t ex använda sig av Google, som har större kapacitet.
Alba
CITAT (jenniepennie @ 11-10-2009, 16:33) *
Ville söka efter växten "mor och barn" men fick felmeddelande, för att "ett eller alla ord innehåller färre än fyra bokstäver"! Hur söker jag efter denna växt?? Provade även att sätta hela namnet inom citationstecken, men icke.

Om du skriver ihop orden morochbarn får du träff.
jenniepennie
CITAT (Alba @ 11-10-2009, 19:25) *
Om du skriver ihop orden morochbarn får du träff.

Å, va bra! Det ska jag komma ihåg.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon