tepa
Hej

Vad var det Fackelliljorna inte gillade i år? Dom blommade inte. Det gjorde dom i fjol på samma ställe. Kan det vara för att Funkiorna där framför blivit lite för stora ? Jag har nu flyttat dessa så det är lite öppnare. Månne dom blommar nästa år ?

Hälsn Tepa
Alexander-VG-zon3
det är nog för att du har flyttat dom, då kan dom stoppa att blomma för 1-3år.
tepa
CITAT (flaxss @ 18-10-2009, 10:46) *
det är nog för att du har flyttat dom, då kan dom stoppa att blomma för 1-3år.

Hej Flaxss

Det var Funkiorna framför jag menade att jag flyttat bort. Fackelliljorna stod nog på samma ställe och blommade ifjol.

Hälsn Tepa
Alexander-VG-zon3
CITAT (tepa @ 18-10-2009, 11:48) *
Hej Flaxss

Det var Funkiorna framför jag menade att jag flyttat bort. Fackelliljorna stod nog på samma ställe och blommade ifjol.

Hälsn Tepa

oj förlåt då förstod jag fel, ja då kan det inte vara det. iförsig mina blommade inte heller i år men sedan tog dom rejält med stryk efter denna vinter och sedan en sval sommar så jag tror kanske va det som berodde på mina att dom inte blomma. dom gillar ju värme.
tepa
Ok. Tänkte om kanske Funkiorna hindrade ljuset lite. Men dom ser ju annars bra ut. Men om inte dina heller blommat i år, så är det väl något som kan hända. Vi får hoppas dom blommar nästa år då.

Hälsn Tepa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon