Full version: Sockerlådor
sommarhumla
Finns det någon här i forumet som vet var jag kan få tag i tomma sockerlådor? [attachment=43393:smilie_denk_53.gif]

Skulle behöva ett par till balkongen men de verkar vara helt omöjligt att få tag på. Har tittat på trädgårdsmässan, i antikaffärer, på antikmässor men utan resultat...har förstås inte kollat blocket men det är inget ställe jag känner förtroende för att handla via, har hört mycket negativt om blocket och även tradera... thumbdown.gif
Alba
Om du menar sockerlådor i trä....den gamla typen så är de svåra att få tag på.
Jag har köpt på loppis.
sommarhumla
Ja, det är dem i trä jag är ute efter. Vill ha den där lite "rustika" känslan (eller vad det nu kallas)..men då är det bara att beväpna sig med ett ordentligt tålamod och fortsätta letandet...
crying.gif
ninnisky
Lyckliga jag, fick ärva av min svärmor som hade tre stycken. Säljer dom - nej, aldrig no.gif
Alba
Det finns även kopior att köpa.
Det finns här ....men de är väldigt små.

Om du söker på "Lantlig inredning trälåda " hittar du säkert mer.

CITAT (ninnisky @ 18-10-2009, 19:34) *
Lyckliga jag, fick ärva av min svärmor som hade tre stycken. Säljer dom - nej, aldrig no.gif

Åh 3 st....jag förstår att du aldrig säljer dem.
Jag har bara 1.....än så länge.
sommarhumla
CITAT (Alba @ 18-10-2009, 20:04) *
Det finns även kopior att köpa.
Det finns här ....men de är väldigt små.

Om du söker på "Lantlig inredning trälåda " hittar du säkert mer.
Åh 3 st....jag förstår att du aldrig säljer dem.
Jag har bara 1.....än så länge.

Tack för länken, fanns mycket kul grejer där. Det är bara att ge sig ut i vimlet och leta högt och lågt. Rätt som det är springer jag väl på någon.

Lyckos dig som har 3!!!!
diva&hero
Oh dom är jättefina.. Köpte en på lantloppis för 90kr. Täckte lådan invändigt med plast, planterade blommor i de. Blev jättefint! Sen skulle jag ställa den under tak eller behandla den på nåt sätt, men gjorde inget av det så den blev ju såklart förstörd av regn.. Hur dum får man bli??? slap.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon