Freyas
`Som rubriken säger, undrar jag vad det där lilla gemet framför en del inläggsnamn betyder?

och var finns alternativknappen som hjälper till att sortera inläggen i den ordning man önskar se dem?

MVH Freyas confused.gif
Berith
Gemet betyder att tråden innehåller bilder eller foton, men sen finns det trådar som innehåller just det men ändå inte visar nåt gem. unsure.gif Och det tror jag beror på varifrån man tagit bilden. Datorn eller nån sida på nätet tex, men jag har inte kommit på skillnaden iaf...

Din andra fråga förstår jag inte riktigt så den hoppar jag över... blink.gif
Meriona
CITAT (Freyas @ 19-10-2009, 06:11) *
och var finns alternativknappen som hjälper till att sortera inläggen i den ordning man önskar se dem?

MVH Freyas confused.gif

Menar du "Ändra till Trådad eller Linjär" så är det under Alternativknappen till höger över första inlägget.
pejori
Där ser man... crying.gif
Läste rubriken och frågan...Tänkte för mej själv, vilket gem???? unsure.gif confused.gif
Här har man varit medlem i snart sex år!!! och först nu, sett gemet... dunno.gif
Ja ja alltid lär man sig nått nytt på odla. bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon