Full version: nej nej nej!
Fny
Fick precis ett telefonsamtal från den underbara lokalens som vi bokat till vårt bröllop. Tydligen hade någon tänkt snett och dagen som vi hade bokat går inte! Fan! Så nu måste vi ringa kyrkan och se om det går att flytta bröllopet till en vecka senare, och meddela alla isåfall, annars måste vi hitta en ny lokal! crying.gif usch usch usch. vill inte byta lokal! blä.
Aqvakul
Lider med dig! Det är bara så jobbigt när man själv är välplanerad, men det klyddar ändå.... trostar.gif

Myosotis
trostar.gif
Christa
Ja det är väl tusan också att man måste dubbelkolla allting! Jag har hänt mig så många gånger nu att det inte har funkat med saker och ting så jag dubbelkollar alla viktiga saker.

Stackars dig, det är så jobbigt!
blomkronan
rose.gif grattis smile.gif till att ni ska gifta er... och tråkigt att ni måste flytta på den.
Maggan H
Usch vad hemskt! ranting.gif Kan inte de andra flytta på sig istället? Ring och tragga, det hade jag gjort! devil.gif
aanderss
men vad tråkigt
Peztis
Grattis till den stora händelsen! Vi gifte oss i somras och det var en helt otrolig dag!
När sker det?

Håller med ovan, kan du inte försöka få de andra att flytta på sig?
Rosmarin
Stackars du!!! trostar.gif Men kanske kan du få de andra att ändra datum som skrevs här ovan...försök med det.

Vi gifte oss för två år sedan och det ÄR en fantastisk händelse i livet! Grattis!!!
Fny
thanks.gif tack alla, och kram på er allihop! Att tjata oss till att ha kvar "vår" dag är nog ganska omöjligt, det var nämligen den årliga vårbalen som hölls då... humpff... det tycker man ju att dom själva borde ha haft koll på när de bokade dagen med oss! Men nehe....
Aqvakul
Vi fick tidigarelägga vårt bröllop med en vecka för att det annars hade kolliderat med kungabrölloppet, då man stängde av en del av stan bl.a området kring stadshuset. Men det blev hur bra som helst...nu har vi varit gifta mer än 1/3 sekel....
Meriona
jag hade nog valt annan lokal istället för annat datum. Datumet brukar man ha tänkt ut långt i förväg och lokalen mer det som passar. Iallafall jag som älskar hösten hade ALDRIG i hela livet valt bort mitt datum, som var mitt i Brittsommarveckan, slog dessutom in klockrent..... wub.gif
Rosmarin
CITAT (Fny @ 20-10-2009, 19:52) *
thanks.gif tack alla, och kram på er allihop! Att tjata oss till att ha kvar "vår" dag är nog ganska omöjligt, det var nämligen den årliga vårbalen som hölls då... humpff... det tycker man ju att dom själva borde ha haft koll på när de bokade dagen med oss! Men nehe....

Jaha, unsure.gif vårbalen var ju lite svårt att flytta på kanske. Men himlans då att de inte hade koll på detta! ranting.gif Finns det ingen annan trevlig ( eventuellt ännu trevligare) än den här? Ibland är det just sådana här motgångar som gör att man anstränger sig för att hitta ett bättre alternativ. Hoppas att det ordnar sig!
netaave
CITAT (Fny @ 20-10-2009, 19:52) *

Ser att vi bor i samma stad och jag har rätt bra koll på lokaler så hör av dig så kanske jag kan tipsa dig. Vore ju synd att behöva byta datum.
Biggan_
Hoppas det ordnar sej till det bästa! Inte så himla kul att behöva byta dag!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon