Full version: Novemberbild
Wargen
Så här mycket november var det hos mig idag....

Har lagt in lite nytt i mina album, t.ex. i Illustrationer, Katter och Höst i Trädgården....om ni vill se. smile.gif
Kajsa
Det var ett fint lusthus du har, det ser poetiskt ut.
Så gillar jag din illustration från Visby med fåglarna, mustiga färger.
*Felix matte*
Spännande är det att vandra runt i dina album.
Grå Borg .. ursäkta okunnig, men... i vilket material tillverkar du dina borg?
Lera????

Så här såg det ut hos mig idag vid tolvtiden. 15 minusgrader Brrrrr!
och Så här kl.16.20 utefter spåret som går några metrar från huset.
Fialotta
Vilka härliga bilder ohmy.gif

Men Agneta, du får gärna behålla kylan däruppe
fram till jul...sen kan du skicka ner det vackra
lagom till julafton tongue.gif
yla
fina bilder båda två
fastnade en god stund i wargens album som vanligt då jag går dit
menjag hittade inget kattalbum sad.gif

Felixmatte jag vill hellre ha din vackra vita snö o frost än det här blöta gråa som har varit idag
Wargen
CITAT
menjag hittade inget kattalbum
Kul med besök i albumet! smile.gif Katterna får samsas med fåglar och fjärilar....
CITAT
i vilket material tillverkar du dina borg?

Borgarna är tillverkade av trädstammar, strandgods, spackel, betonglera, vittrade granathylsor, mm. De är ca 70 cm höga. ohmy.gif
CITAT
din illustration från Visby

Bilden från Visby är från början en illustration på papper, den skickades till alla Sveriges konsulat och ambassader en gång i tiden - som reklam för Gotland...sen arbetade jag om den i dator och den var förstasidesbild på en site som hette Cultzite, det var en samlingsplats för gotländska konstnärer bl.a.
yla
fniss va söt han va nadur där han ligger på datorn thihi
ja nu hittade jag katsen
estet
CITAT (oldwolfie @ 21-11-2003, 22:30)
Felixmatte jag vill hellre ha din vackra vita snö o frost än det här blöta gråa som har varit idag

Vill du ha mina grader, -18?? Jag ger bort dem såå gärna.
biggrin.gif

Wargen, fina bilder! Jag diggar dina borgar.
*Felix matte*
CITAT (Wargen @ 22-11-2003, 09:43)
Borgarna är tillverkade av trädstammar, strandgods, spackel, betonglera, vittrade granathylsor, mm. De är ca 70 cm höga. ohmy.gif

Oj,oj ... vilken blick du måste ha för "bra att ha grejer"
*Felix matte*
CITAT (oldwolfie @ 21-11-2003, 22:30)

Nja wink.gif wink.gif wink.gif Nu börjar jag tveka tongue.gif
Du kan få kallgraderna... 18 idag tongue.gif laugh.gif laugh.gif
men snön (det lilla vi har) behåller jag biggrin.gif
känns som liiite bättre än regn och grått smile.gif

Törs jag visa hur vackert vi hade i förmiddags...
Wargen
CITAT
vilken blick du måste ha för "bra att ha grejer"

Jo, jag är en riktig "Leif". laugh.gif Men du skulle se hur det ser ut i mitt arbetsrum.... ohmy.gif för att inte tala om garaget!!! Jag tänker varje år att nu jäklar ska det rensas, men när jag öppnar dörren och ser alla kartonger staplade ända upp till taket så är det som om luften går ur....Men till våren så ska jag minsann....osv osv. rolleyes.gif Vet ju inte ens vad som finns i kartongerna längre, men antagligen något som är bra att ha till det, eller till det, eller kanske till det..... biggrin.gif
Vädret... sad.gif suck, vitt på marken idag, men det regnar och allt är förvandlat till en 5 centimeter tjock blötsörja. Usch! Nadur tvärvände när jag öppnade dörren i morse för att släppa ut katterna. Mamman Isme är tuffare.
yla

ja det är ju njutbart även i plusgrader de här va igår men idag öser det ner igen o då är det inte lika kul ,skulle blivit vackert med snö nu fast okey 18 minus kanske är at ta i wub.gif
ett par bilder till i höstvinteralbumet från gårdagen
idag stannar jag inne om inte regnet upphör smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon