Full version: TACK!
netaave
TACK och kram ALLA som gratulerar mig idag.

Hinner inte svara på alla pm o så vi ska snart åka till båten, trippelkryss kommer hem onsdag

[attachment=43677:drink.png]
Alba
Så trevligt det låter.
Ha en riktigt fin resa.
Meriona
Puttar tråden lite för jag är nyfiken på vad trippelkryss är... blush.gif
Chamomille
3 resor fram och tillbaka till Åland confused.gif
Meriona
Jösses i såfall planerar de ett sjujäkla partaj!? laugh.gif
Chamomille
CITAT (Meriona @ 26-10-2009, 08:23) *
Jösses i såfall planerar de ett sjujäkla partaj!? laugh.gif

Ja, efter en sån resa skulle jag nog behöva en semesterkryssning rolleyes.gif
Aqvakul
Ha en riktigt härlig resa! kompiskram.gif

netaave
Vi är ju dansnördar i den här familjen ja så nu när hon som är mest dansgalen och dessutom har ett pris att marknadsföra, se egen skryttråd wink.gif va ledig från skolan så passade vi på.
Cinderella i söndags för att fira min födelsedag, träffa Thomas Deutgen och meddela nomineringar och dansa till Highlights och Larz-Kristerz

Birka i måndags för mammas favvoband spelade, Micke Ahlgrens som dessutom är goda vänner till oss.

Tillbaka till Cinderella för att dans till Sannex o Wisex, Sannex är Cs absoluta favoriter och är också nominerade wink.gif Wisex gillade vi inte, jo sångerskan är bra. Alldeles för mycket gammal skåpmat.

Är vi kloka, nej förmodligen inte men attans va kul vi haft wink.gif dessutom behövde vi den här minisemestern. Få äta gott, bli serverade av Alfonso wink.gif bara koppla av och ha kul.

Ni som sett programmet Färjan på 5an och tror det stämmer med verkligheten måste jag dock göra besvikna, det är betydligt lugnare, dom har filmat extremfall och regisserat för att få "bra TV"
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon