Hasse20
Kul ortsnamn. Ni föredrar säkert Odla, men Skogen lockar ju också smile.gif
http://skyltat.se/soker-du-naturnara-boende/
skogstroll
oj jag tror jag måste flytta smile.gif
Berith
Haha ja! biggrin.gif
Meriona
Det var svårslaget nog för att vi har både Skogen och Kotten här, men inte nåt Odla! tummenupp.gif
Olle A
Ja, den var riktigt bra! tummenupp.gif
Söker ni vägen till himlen, så finns den norr om Henån på Orust. Där är det skyltat till Korset och Glädjefrid.

Olle
Meriona
CITAT (Olle A @ 26-10-2009, 21:24) *
Ja, den var riktigt bra! tummenupp.gif
Söker ni vägen till himlen, så finns den norr om Henån på Orust. Där är det skyltat till Korset och Glädjefrid.

Olle

Där har min kompis stuga, så den skylten vet jag var den står. Den har varit med i ett par veckotidningar som "Veckans Skylt" tummenupp.gif
Sussie F-Flower
Häftiga vägskyltar!
Vill man vara själv och ha lugn och ro så kan man ju även bo i...

(bilden lånad från internet)
pejori
Odla-skyllten har jag faktiskt åkt förbi en massa gånger, utan att reflektera över vad det stog på den.... giggle.gif

Finns tydligen något ställe som heter "Ryckepungsvägen" som ungdommar gärna ringer nummerupplysningen om, för att få henne att säga adressen. giggle.gif

Blir ryck i pungsvägen om man säger det fort.
Gossen Ruda
Det fanns åtminstone förut en kul skyltkombination i Borås. På samma stolpe först en skylt åt ena hållet där det stod Skidbacke, åt andra hållet en med Sjukhus.
pejori
CITAT (Gossen Ruda @ 27-10-2009, 22:00) *
Det fanns åtminstone förut en kul skyltkombination i Borås. På samma stolpe först en skylt åt ena hållet där det stod Skidbacke, åt andra hållet en med Sjukhus.

rotfl.gif
Noak
Cyanvätefabriken
Kyrkogården
Paradiset.
Tre skyltar efter varann,någonstans på väg till Mockfjärd (för många år sedan...)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon