Anna09
har bestämt mig för att så igen trädgårdslandet pga oduglig lera och bruna slemklumpar som äter upp det jag sår och istället satsa på pallkragar ( som jag fått lära mig att det heter här). Och jag blir helt lyrisk över alla bra tips som finns här! Nu har jag fått tillbaka motivationen att odla igen efter denna sommarens totala misslyckanden. men sniglarna var nog glada och mätta whistling.gif .
blomkronan
CITAT (Anna09 @ 27-10-2009, 17:01) *
har bestämt mig för att så igen trädgårdslandet pga oduglig lera och bruna slemklumpar som äter upp det jag sår och istället satsa på pallkragar ( som jag fått lära mig att det heter här). Och jag blir helt lyrisk över alla bra tips som finns här! Nu har jag fått tillbaka motivationen att odla igen efter denna sommarens totala misslyckanden. men sniglarna var nog glada och mätta whistling.gif .

Samma här... jag fick ihop mina "pallkragar" nu i höst (jag byggde egna) och här (i pallkragekubben) har jag hittat mycket bra tips tummenupp.gif I vår ska det bli kul smile.gif

Jag köpte Gullök-frön idag, en liten stakars fröpåse fanns kvar på hyllan på coop... smile.gif Ska nog prov så lite i vinter inomhus naughty.gif kan inte hålla mig...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon