Irene_L
Jag har ju en blompärm där jag skriver om mina blommor som jag har i trädgården, hur man sår dom, hur höga dom är...ja allt möjligt som kan vara bra att veta. Igår fick jag tipset om att starta en blomblog som innehåller sånt som jag har i min blompärm. Nu finns bloggen här:
http://blomster-tips.blogspot.com/
Fler blommor kommer att läggas till....efter hand.

Välkomna att titta in!
kompiskram.gif
Gillan
Kanonbra Irene bravo.gif kompiskram.gif .................vad duktig du är
blomkronan
Vilken fin blogg bravo.gif Den har jag "bokmärkt" tummenupp.gif
Alba
tummenupp.gif så bra den är. Den kommer jag verkligen att ha användning av.
Eva i Höga
Jättebra Irene, den kan vi ha nytta av! Den finns nu på min lista så jag tittar in där när jag behöver lite råd och tips.
Maggan H
Skitsnyggt upplägg och bra info! tummenupp.gif Bra gjort, önskar jag hade haft tid och ork att göra detsamma. Eller, som min chef sa en gång; Tid finns, det är bara prioritera! flirting.gif
Helen i Piteå Zon 5
Kul Irene! Fin blogg dessutom yes.gif Jag har också påbörjat mitt 'bygge' av en hemsida med likadan tanke som du, att samla all info. om frösådder man har prövat.
diva&hero
tummenupp.gif
Vilken bra blogg, den kommer jag att besöka många gånger!
Irene_L
thanks.gif för alla gulliga kommentarer! Vad roligt att ni gillar bloggen! Jag kommer hela tiden sätta in nya blommor. Sedan kommer jag även att lägga in bilder på hur varje blommas frö och småplantor ser ut. Just nu har jag inga kort på sånt men det kommer.....

kompiskram.gif
Solstorm
Jättefin blogg. Vackra bilder och väldigt bra förklaringar och råd! blomma.gif

Jag har också "bokmärkt" den nu.
Alba
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 31-10-2009, 23:05) *
Kul Irene! Fin blogg dessutom yes.gif Jag har också påbörjat mitt 'bygge' av en hemsida med likadan tanke som du, att samla all info. om frösådder man har prövat.

Det ser jag fram emot. tummenupp.gif

Det värsta med Irens blogg är att man bara vill ha mer och mer och mer och mer..................tar aldrig slut.
Varje gång jag tittar in hos henne ser jag en ny sort.....åhhh den måste jag ha.
Kajsa i Arvika
bravo.gif Jättesnyggt!
Snigelhatare
Jättefina bilder på växter som jag inte alltid är så säker på. Mycket bra information!
lislena
En jättebra hemsida om en massa olika blommor. Fina bilder och alla tips....perfekt... tummenupp.gif
Det gjorde du bra. Jag håller själv på med en hemsida...bara för att jag ska ha någon ordning på allt jag har sått...lättare att hitta då istället för alla lösa lappar som jag slänger omkring mig...så din sida är favorit hos mig.....
Irene_L
Tack för alla snälla kommentarer!

Nu har jag skrivit om 75 olika sorters blommor i min blomster-tips blogg!

Välkommen!
Gudrun i Göteborg
Jättebra Irene tummenupp.gif

Tack för allt jobb du gör.
Irene_L
Nu har jag skrivit om 100 olika blommor....60 st perenner, 35 st ettåringar och 5 st tvååringar! yahoo.gif

kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon