Full version: Trolleritrick....
tepa
Hej

Nu i veckan har Joe Labero gästspelat här på Åland. Jag och äldre sonalyckan var och titta. Underbar show, han är ju för suverän ! Har ni sett honom ? Han bad några i publiken stiga upp och ge honom varsin RING ! Sen mixtrade han lite och ringarna satt ihop i varann. De tillfrågade i publiken kände igen sina ringar, de satt ihop som en kedja. HUR GICK DETTA TILL ? Alla de som gav ringarna tittade på nära håll och kände igen sina ringar...

Hälsn Tepa
Chamomille
Ja, honom har jag sett. Och det där trixet med ringarna. Men det är ju dumt att avslöja hur det går till... naughty.gif
pejori
Har också sett honom här på Rondo i Göteborg.
Fast jag stirrar mej blind, har jag inte en susning att se hur han gör.
Fingerfärdig kille det där.

Han gjorde ett inslag i dolda kameran för några år sedan och jag tror inte den kassörskan är mäniska ännu. giggle.gif
Chamomille
CITAT (pejori @ 31-10-2009, 20:26) *
Har också sett honom här på Rondo i Göteborg.
Fast jag stirrar mej blind, har jag inte en susning att se hur han gör.
Fingerfärdig kille det där.

Han gjorde ett inslag i dolda kameran för några år sedan och jag tror inte den kassörskan är mäniska ännu. giggle.gif

När han växlade 500-hundringar... rotfl.gif
tepa
Hej

Det visades faktiskt en videofilm från början nittitalet, när han växlade pengar på en bank i Malmö. Tanten i kassan såg förvisso helt konfys ut....

Hälsn Tepa
pejori
CITAT (tepa @ 31-10-2009, 20:49) *
Hej

Det visades faktiskt en videofilm från början nittitalet, när han växlade pengar på en bank i Malmö. Tanten i kassan såg förvisso helt konfys ut....

Hälsn Tepa

Japp...den menade jag... rotfl.gif

CITAT (Chamomille @ 31-10-2009, 20:46) *
När han växlade 500-hundringar... rotfl.gif

Undrar om hon fortsatte sin bankkarriär efter det rotfl.gif

Nu förväxlade jag svaren men ni fattar ändå vad jag menar.... giggle.gif
Jäkla trötthet som ställer till det ranting.gif
tepa
CITAT (pejori @ 31-10-2009, 21:54) *
Japp...den menade jag... rotfl.gif
Undrar om hon fortsatte sin bankkarriär efter det rotfl.gif

Nu förväxlade jag svaren men ni fattar ändå vad jag menar.... giggle.gif
Jäkla trötthet som ställer till det ranting.gif

Trötthet? För mycket Allhelgona-vin till middagen ...?

Hälsn Tepa
pejori
CITAT (tepa @ 31-10-2009, 20:56) *
Trötthet? För mycket Allhelgona-vin till middagen ...?

Hälsn Tepa

rotfl.gif nä. så illa är det inte.
Blev hackad i torsdags så jag har fått ägna natt och dag åt omformatering av datorn och rädda det som var viktigt, foton på mitt barnbarn. giggle.gif
Hej igen
Visst har jag sett honom live ... brorsan var en av dem som fick gå upp på scenen och Labero
tog av han både skjorta och strumpor fastän han hade kavaj och skor på sig.

Ringknepet ... ja det kör han väl också alltid ... iaf för ett antal år sedan.

Jag vet hur skjort och strumpgrejen går till, men det tänker jag inte avslöja. laugh.gif
Bettis
Japp sett honom flera gånger och en av gångerna fick jag vara med, jag var en av dom som hade en ring coolgleam.gif
Tobb
Han gjorde ringtricket när han var på tältturné, och där var det också att någon som sa typ "men det står ju inte marie i ringen"
Jag gillade de småtricken bäst, de stora var inte lika bra finess i. ex korttricket och kannan som det alltid fanns vatten i.
green
Bumpar en visserligen gammal tråd, men jag såg Joe Labero live för någon vecka sedan när han uppträdde i Helt Magiskt (kommande tv-show som just nu spelas in Stockholm). Inträdet var helt gratis och jag tror att showen skulle kunna passa många barnfamiljer. Helt Magiskt.
Monica M zon 4
Jag kollade Labero på Rondo för några år sedan. Älskar magiska föreställningar. Jag vet att jag blir lurad och att allt bara är skickliga trick men jag tycker det är helt fantastiskt kul. Jag vill inte veta hur nåt går till egentligen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon