Grå
Det är knappt jag vågar skriva det, men på "denamerikanskahemmafrudrömmenochföredettafängelsekundenmeddenfantastiskains
piratoriskahemsidansomjagärsåfrälsti" hittade jag ett litet bildkollage på en lada som de renoverat till hem.

Är det någon som vet några andra sidor med folk som gjort dylikt så vill jag gärna ha tips om dem, så att jag kan sitta här och snaska i mig alla inredningsgottigheter...

Martha Stewart Rustic and refined barn home
KURT
I den brittiska TV-serien Grand Designs har de under åren både gjort om många lador till bostäder, och t o m byggt helt nya lador som bostäder.
skogstroll
jag såg ett program igår tror jag, brittiskt program där ett fruntimmer med sina barn bodde i ett hus omgjort till vitt minimalistiskt från en gammal lada... lite häftigt kanske men jag skulle aldrig kunna bo i helvitt...
Christina i Taxinge~
En inredningsgottighet som jag ofta tänker på och aldrig lär glömma är forumisten Cilla´s träd som hon sparade inne i huset. Häftigt tycker jag!

Träd i hus

Grå
CITAT (*Stintan* @ 01-11-2009, 13:56) *

Tack!

Jösses vad jag skrattade gott åt kommentaren: "Åh gud va fint. Ni har verkligen lyckats att få till den lantliga känslan."

Hade de inte gjort det hade de nog misslyckats kapitalt med sin lada smile.gif
Ralf

Ett annat av Martha Stewarts projekt när hon tvångsflyttades ett tag.
Grå
CITAT (Ralf @ 01-11-2009, 19:22) *

a0a.gif
Chamomille
CITAT (Ralf @ 01-11-2009, 19:22) *

Men Ralf då.. giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon