Lillin
Hej!

Är i full gång med att planera ombyggnationen av köket. Har bestämt för mig att jag på något inredningsprogram har sett att det finns ett kylskåp som undertill har en utdragbar fryslåda. På så sätt får man i princip ett helt kylskåp men ändå en liten frys. Jag har nämligen en stor frys fast den är så långt ifrån köket så jag skulle vilja ha en liten frys i köket utan att göra avkall på behovet av ett stort kylskåp. Jag har ett ganska litet kök så jag får inte plats med en fristående frys i köket. Jag har försökt leta runt på nätet men har inte lyckats hitta någon så nu skulle jag behöva er hjälp!
Chamomille
Här är en variant http://www.tretti.se/vitvaror/kombinerad-k...pool-g20e-fsb23 smile.gif
herkules
HÄR är kylarnas kyl! fast ingen låda nertill, däremot en liten frys ovanpå. tummenupp.gif
Mire
Vi har precis samma dilemma...
Frysbox i källaren, men vill ändå ha en liten frys i samband med kylskåpet.
Det får kanske bli frysfack i alla fall. Finns fack på 36-39 liter och det räcker kanske?

Hoppas någon hittar din kyl/frys - vill se hur sen den ser ut.
Lillin
Precis en sån som Chamomille hittade var det jag letade efter! Synd att den är så dyr, blir till att börja spara...
blomkronan
En fråga om kylskåp smile.gif det kan jag ju inte låta bli att svara på flirting.gif (jobbar ju med vitvaror)
LG har oxå en sådan kyl som du efterfrågar med låda, 90 cm bred är dom ju... har du plats med det?

Om man har platsbrist i köket och inte vill lägga 20.000:- på en sådan kyl/frys kan man ju ställa in ett 60 brett fullhöjds kyl och komplitera med en inbyggnadsfrys. Det finns ju frysar man kan placera i ett 60 skåp under bänk som man sätter egen kökslucka på... då blir det ju heller inte så stora problem den dagen skåpen går sönder och man ska ersätta det som gått sönder (då behöver man ju inte byta båda flirting.gif)
netaave
CITAT (herkules @ 04-11-2009, 12:33) *
HÄR är kylarnas kyl! fast ingen låda nertill, däremot en liten frys ovanpå. tummenupp.gif

En sån har jag fast en modern och inte så glassig, perfekt med den lilla frysen där man kan slänga in sånt man använder ofta, grönsaker matbröd o pålägg hamnar oftast där.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon