Full version: Har varit på loppis!
diva&hero
Jag har varit på loppisar två lördagar i rad. Det fanns mycket 'skräp' , men också en del bra grejer.
Jag hittade bla det här:
En ny ryggsäck 75 kr, hundväst till Diva 50 kr (den har hon använt hela veckan nu..)
[attachment=44067:v_ska____v_st.jpg]
Fina väggljusstakar till sovrummet(hjärtan såklart..) 30 kr för båda, nytt knivställ 50 kr.
[attachment=44069:ljusstakar.jpg][attachment=44070:knivst_ll.jpg]
Våg 30 kr, fröer 4 påsar 45 kr, glitterhjärtan och en girlang 35 kr.
[attachment=44068:v_g.jpg][attachment=44071:fr_er___dekoration.jpg]
Söta änglar 10 kr st.
[attachment=44072:hj_rte_ngel.jpg][attachment=44073:god_jul__ngel.jpg]
Rose
Åh, massa fina fynd där! tummenupp.gif Loppisar är jättekul!
Alba
Så fina fynd du gjort.....riktiga fynd.
Ja tänk så mycket det kan finnas på loppis som man inte visste att man behövde. giggle.gif
Christina i Taxinge~
Vilka läckra fynd - grattis!! biggrin.gif
Meriona
Vågen skulle jag gärna vilja ha.... din lyllos! wub.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Meriona @ 07-11-2009, 15:35) *

En sådan våg har jag - ska jag skicka PM till dig när jag åker till en loppis för att sälja den flirting.gif ?

Det är vanebildande med loppis och själv kommer jag alltid hem med sådant som jag inte behöver giggle.gif Men nu har jag stora lådor där jag stoppar sådant som jag ska sälja på någon loppis någon gång eller så hamnar lådorna på soppstationen
netaave
Exakt det där knivstället med dom knivarna har vi och det kostar nog bra mkt mer än 50 kr smile.gif va gulligt du gjort med vågen smile.gif och många fina saker.
russin
CITAT (Meriona @ 07-11-2009, 15:35) *

Har inte alla sådana där gamla vågar whist.gif
zissi
Vilka fynd du gjort tummenupp.gif . Visst är det kul med loppisar och second hand-affärer.
ängsvädd
Sist jag var på loppis hittade jag en jättefin väggljusstake för 20:- tror jag det var smile.gif Samt två jättestora fat med kanter som jag har som matfat till undulaterna.
elleave
Nu har jag äntligen fotat en av mina soppskålar som jag skrev om i porslinstråden. Fick tag på 7 st för 10:- Kunde bara inte lämna kvar dem på hyllan rolleyes.gif

IMGP7299.JPG

Alba
CITAT (elleave @ 13-11-2009, 00:34) *
Nu har jag äntligen fotat en av mina soppskålar som jag skrev om i porslinstråden. Fick tag på 7 st för 10:- Kunde bara inte lämna kvar dem på hyllan rolleyes.gif

IMGP7299.JPG

Jättesnygg....jag gillar färgen och så med lite svarta prickar i....sååå snyggt.
diva&hero
CITAT (Alba @ 13-11-2009, 09:37) *
Jättesnygg....jag gillar färgen och så med lite svarta prickar i....sååå snyggt.

Jättefina!
elleave
Tack! Inte det första man behöver kanske men de skulle bara med...! rolleyes.gif giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon