Full version: Bygger en hemsida.
Helen i Piteå Zon 5
Som jag nämnde i en annan tråd så håller jag på att göra en hemsida, den är väldigt enkel men känns helt rätt för mig. Jag har så många pärmar med anteckningar över sådder jag har prövat under så många år att nu är det svårt att hitta det jag söker, en hemsida kanske hjälper. g.gif Ni får gärna titta in, just nu fyller jag in information om sådder, jag har börjat bakifrån, varför vet jag inte wink.gif
http://www.helens-tradgard.se/#home
blomkronan
Super fin hemsida tummenupp.gif en sån vill jag oxå ha yes.gif
Har du byggt upp hela själv eller har du fått tag på en "mall"?
Irene_L
[attachment=44087:smilie_bravo.gif] Jättefin hemsida med en massa bra information! Toppen!
ängsvädd
Jättefin och bra hemsida biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (blomkronan @ 08-11-2009, 00:18) *
Super fin hemsida tummenupp.gif en sån vill jag oxå ha yes.gif
Har du byggt upp hela själv eller har du fått tag på en "mall"?

Jag har mitt domän på one.com och dom har flera mallar att välja på, så min är en av dom. yes.gif
Rosmarin
Vacker hemsida. Poetisk... wub.gif
blomkronan
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 08-11-2009, 10:51) *
Jag har mitt domän på one.com och dom har flera mallar att välja på, så min är en av dom. yes.gif

Tack för svar... få se hur jag gör smile.gif det kosta ju en slant wink.gif ska kolla upp vad jag har för erbjudande från comhem som jag kan använda mig av... "hemsideplats" ingår men jag vet inte om dom har några mallar på köpet... det kommer jag behöva yes.gif
kina3
Jättefin trädgård och jättefin hemsida!

Du skriver att det ser bättre ut på bild än i verkligheten. Är det så? Jag upplever att det är tvärtom. Jag tar bilder och först då ser jag det som "stör". Men då har jag inte alls lika fint. Finns bråte lite överallt och en röd plasthink fördärvar verkligen en bild.
hippo
Vilken härlig trädgård du har och en toppefin hemsida! tummenupp.gif
Alba
Bara man ser första bilden på hemsidan vill man se mer.
Lycka till med hemsidan.
Helen i Piteå Zon 5
Tack för snälla ord och Lyckönskan wub.gif
Alexander-VG-zon3
jättefin sida och mycket information. den kommer jag ha nytta av och har lagt till bland favoriter tummenupp.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon