Full version: blockera medlem
pejori
Om man blockerar/ignorerar en medlem, kan dom se ens personliga sida då????
Lady Hamilton
Hur menar du då? g.gif
pejori
CITAT (Lady Hamilton @ 08-11-2009, 15:50) *
Hur menar du då? g.gif

Hur jag kan förhindra att en medlem ser min personliga sida...

Att när dom klickar på mitt användarnamn inte ska se min profil.
Lady Hamilton
Har ingen aning Det enda jag vet är att jag kan se att en blockad person har varit inne å tittat i min profil men för min del spelar det ingen roll. Huvudsaken är att jag slipper läsa de knäppa inläggen som denne person skriver
MariaS
CITAT (Lady Hamilton @ 08-11-2009, 17:20) *
Har ingen aning Det enda jag vet är att jag kan se att en blockad person har varit inne å tittat i min profil men för min del spelar det ingen roll. Huvudsaken är att jag slipper läsa de knäppa inläggen som denne person skriver

Dito! tummenupp.gif Fast om medlemmen går in som anonym, ser man inte om de har kollat ens profil heller. Är man orolig över vad medlemmen eventuellt kan läsa i profilen, kanske man inte ska skriva ut allt heller.

Man kan också lägga in en spärr, så endast man själv kan avgöra vad som ska visas i gästboken.
MariaS
Såg nyss, att man kan även välja att godkänna de som vill bli ens vänner också.
pejori
Har pm-at och frågat Admin om/hur man gör tummenupp.gif

Rose
Annars kan vi ju prova och se hur det fungerar genom att en av oss tillfälligt blockerar den andre. Säg till om du vill testa lite senare idag, kommer vara ute ganska mycket under dagen.
pejori
Liten uppdatering.
Jag valde att både ignorera och blockera.
Efter det, har jag inte haft besök, av den jag inte vill ska se min sida. tummenupp.gif
Alba
CITAT (pejori @ 24-11-2009, 00:04) *
Liten uppdatering.
Jag valde att både ignorera och blockera.
Efter det, har jag inte haft besök, av den jag inte vill ska se min sida. tummenupp.gif

Om den personen loggat in sig som anonym ser du inte heller om hon / han besökt din sida.

Det kanske är så du menar----huvudsaken att du inte ser det.
pejori
CITAT (Alba @ 24-11-2009, 13:49) *
Om den personen loggat in sig som anonym ser du inte heller om hon / han besökt din sida.

Det kanske är så du menar----huvudsaken att du inte ser det.

Denna personen loggar alltid in öppet.
Men som sagt, alla är välkomna in på min sida, det var bara en "taskig vibb" jag fick av en "snokare" tummenupp.gif
Wilmer
Det får mig att minnas en sak, det var ett tag vi hade någon som kollade våra sidor mittinatten titt som tätt, en medlem som inte gjorde inlägg etc. jag gick och kollade hos flera av er och denne hade varit hos oss alla varje gång jag kollade. Jag skickade ett PM en gång och hälsade, sa att jag ser att du varit på min sida och lite så, men fick inget svar. Man kan ju undra vad det är för typ?
pejori
CITAT (Wilmer @ 04-12-2009, 10:26) *
Det får mig att minnas en sak, det var ett tag vi hade någon som kollade våra sidor mittinatten titt som tätt, en medlem som inte gjorde inlägg etc. jag gick och kollade hos flera av er och denne hade varit hos oss alla varje gång jag kollade. Jag skickade ett PM en gång och hälsade, sa att jag ser att du varit på min sida och lite så, men fick inget svar. Man kan ju undra vad det är för typ?

Samma som här då.. tummenupp.gif
Valde att ignorera medlemmen och nu är det tyst på den fronten.
Som sagt, alla är välkommna in till mej och behöver inte skriva något.
Men är det samma okända medlem, som dessutom knappt skriver på forumet som kommer flera ggr, i veckan....Blir jag grinig... tummenupp.gif
Berith
CITAT (pejori @ 04-12-2009, 13:31) *
Men är det samma okända medlem, som dessutom knappt skriver på forumet som kommer flera ggr, i veckan....Blir jag grinig... tummenupp.gif

Kan man få be om ett PM med en hint om vem man ska undvika...? unsure.gif
ängsvädd
CITAT (pejori @ 04-12-2009, 13:31) *

Jag tror jag vet vem du menar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon