Full version: SE HIT!
Anma
santa.gif Vill bara uppmärksamma er på att årets Secret santa har startat. Välkommen att vara med! Helt frivilligt, så klart, men ju fler desto roligare!
(eller jobbigare för mig, men det kan jag ta!)
flirting.gif

Secret Santa

Hälsningar Santas little helper santa.gif
Anma
Just nu är vi 25 anmälda, visst ska vi väl bli fler? santa.gif
Nauti
"Ni som inte läser i småprat", varför kan man inte bara använda Nya inlägg-funktionen som alla andra och se alla nya inlägg från alla kategorier? Det låter ju oerhört ineffektivt att gå in i varenda kategori och läsa de inlägg som ligger längst upp och sedan gå vidare till nästa, såvida man nu inte bara är intresserad av en enda kategori. Leder ju också till att det blir fler trådar om samma sak som i det här fallet.
Anma
CITAT (Nauti @ 11-11-2009, 14:04) *
"Ni som inte läser i småprat", varför kan man inte bara använda Nya inlägg-funktionen som alla andra och se alla nya inlägg från alla kategorier? Det låter ju oerhört ineffektivt att gå in i varenda kategori och läsa de inlägg som ligger längst upp och sedan gå vidare till nästa, såvida man nu inte bara är intresserad av en enda kategori. Leder ju också till att det blir fler trådar om samma sak som i det här fallet.

Jag brukar verkigen inte spamma kategorier i normala fall, men denna grej tror jag att många tycker är rolig och därför gjorde jag så nu.

Finns faktiskt de som inte går in i nya inlägg, just för att slippa småpratstrådarna. Alla har sitt sätt.
Så vadå "alla andra"? Jag klickar tillexempel väldigt sällan på nya inlägg för att det finns massor med kategorier som jag inte är intresserad av och därför inte behöver se ens. För mig blir det mycket mer ineffektivt att gå den vägen än att gå in på de 2-4 kategorierna jag läser istället. happy.gif

santa.gif Ska du inte vara med förresten, nauti? smile.gif
Biggan_
Jag går aldrig in på *nya inlägg*, jag går in i de avdelningar jag är intresserad av! Dessutom så syns ju bara de senaste inläggen på första sidan i *nya inlägg* och det är kanske bara en timme tillbaks om "trafiken" varit tät och då skall man sitta och bläddra tillbaka på sidorna!
Wilmer
CITAT (Nauti @ 11-11-2009, 14:04) *

Tala då om för alla "man" så att de använder den tekniken så blir allt bra.... Alla "man" är olika! (Tur är väl det). santa.gif
Rosmarin
CITAT (Anma @ 11-11-2009, 15:13) *
...

Finns faktiskt de som inte går in i nya inlägg, just för att slippa småpratstrådarna. Alla har sitt sätt.
Så vadå "alla andra"? Jag klickar tillexempel väldigt sällan på nya inlägg för att det finns massor med kategorier som jag inte är intresserad av och därför inte behöver se ens. För mig blir det mycket mer ineffektivt att gå den vägen än att gå in på de 2-4 kategorierna jag läser istället. happy.gif
...

Jag gör också precis som du skriver att du gör Anma. tummenupp.gif Håller helt och hållet med.

pejori
CITAT (Anma @ 11-11-2009, 15:13) *
Jag brukar verkigen inte spamma kategorier i normala fall, men denna grej tror jag att många tycker är rolig och därför gjorde jag så nu.

santa.gif Ska du inte vara med förresten, nauti? smile.gif

Man kan till och med välja bort hela avdelningen "allmänt forum"och bara gå in i trädgårdsdelen, så det var en jättebra tanke tummenupp.gif

CITAT (Biggan_ @ 11-11-2009, 15:28) *
Jag går aldrig in på *nya inlägg*, jag går in i de avdelningar jag är intresserad av! Dessutom så syns ju bara de senaste inläggen på första sidan i *nya inlägg* och det är kanske bara en timme tillbaks om "trafiken" varit tät och då skall man sitta och bläddra tillbaka på sidorna!

Så gör jag med... tummenupp.gif kompiskram.gif
Hoppar dom jag inte är intresserad av, som pallkragar, träd och buskar, vatten i trädgården, jord och vad den nu heter.
jag är i allmänt forum och trädgårdsavdelningen för övrigt, så det är utmärkt att göra så...
"Småprat omTrädgård" läser nog dom flesta någongång... tummenupp.gif
Myosotis
Jag använder aldrig Nya inlägg-funktionen.
Alba
Jag använder inte heller nya inlägg-funktionen.
Irene_L
Inte jag heller...då kommer det upp så många inlägg som jag ändå inte är intresserad av!!!
Anma
Vi är 37 anmälda, visst sjutton ska vi kunna bli 40? yes.gif
Anma
Imorgon är sista chansen att anmäla sig! Secret santa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon