CITAT (Anma @ 11-11-2009, 15:13)

Jag brukar verkigen inte spamma kategorier i normala fall, men denna grej tror jag att många tycker är rolig och därför gjorde jag så nu.
Finns faktiskt de som inte går in i nya inlägg, just för att slippa småpratstrådarna. Alla har sitt sätt.
Så vadå "alla andra"? Jag klickar tillexempel väldigt sällan på nya inlägg för att det finns massor med kategorier som jag inte är intresserad av och därför inte behöver se ens. För mig blir det mycket mer ineffektivt att gå den vägen än att gå in på de 2-4 kategorierna jag läser istället.

Ska du inte vara med förresten, nauti?

Man kan till och med välja bort hela avdelningen "allmänt forum"och bara gå in i trädgårdsdelen, så det var en jättebra tanke

CITAT (Biggan_ @ 11-11-2009, 15:28)

Jag går aldrig in på *nya inlägg*, jag går in i de avdelningar jag är intresserad av! Dessutom så syns ju bara de senaste inläggen på första sidan i *nya inlägg* och det är kanske bara en timme tillbaks om "trafiken" varit tät och då skall man sitta och bläddra tillbaka på sidorna!
Så gör jag med...
Hoppar dom jag inte är intresserad av, som pallkragar, träd och buskar, vatten i trädgården, jord och vad den nu heter.
jag är i allmänt forum och trädgårdsavdelningen för övrigt, så det är utmärkt att göra så...
"Småprat omTrädgård" läser nog dom flesta någongång...