Olle A
Jultiden närmar sig sakta men säkert, och då är julmarknader ett självklart inslag. Nu på lördag (14/11) kl 10-14 är det julmarknad i Spekeröds bygdegård, vid idrottsplatsen Ekarvallen, öster om Stenungsund i Bohuslän. Där finns massor av fynd för den som vill ha julklapparna färdiga i god tid: diverse loppisprylar, hantverk, böcker, skivor, leksaker, tomtar och glitter, hembakat bröd och mycket annat. Kl 13.00 kan alla barn få träffa en riktig tomte! Som vanligt är jag med och säljer krukväxter som blomstervaggor, palettblad, hoyor, pelargoner, apostlaliljor, clivior, paradisträd, Plectranthus "Mona Lavender" m fl. Kaffe med äggost och hembakade godsaker serveras också.
Välkomna!!!

Olle
Eva i Höga
Puttar lite så det inte missas! Själv hinner jag nog inte gå på en enda julmarknad iår (då sparas en massa pengar).
Olle A
Tack Eva! Du har ju varit på marknad i Spekeröd och vet hur trevligt det är. Något roligt hoppas jag att du ändå hinner med emellanåt. trostar.gif

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon