Jag har en tomte hemma, tillverkad i i trä och tyg. Men det finns ingen märkning alls, så jag har ingen aning om vem som kan ha gjort den. Tänkte att någon här på forumet har en susning?
Den här tiden på året blir man överöst av tomtar från alla håll !men den där var riktigt fin !gjord av ull efter vad som syns och en del tovat,har du försökt att söka på namnet på Googel ?Det finns enormt många hemslöjdare ju .Om du vet vart den är köppt kanske du kan ringa upp och höra där.
Mvh Motti
Alba
09-11-2009, 19:05
De säljs ofta på marknader kring jul. Om du anger var du tror den kana vara köpt eller vilket län du bor i så kan det vara lättare att få napp.
Meriona
09-11-2009, 20:33
Oj vilken sötnos! Men han sitter farligt nära kanten tycker jag, tänk om han faller i? Många hemslöjdare åker runt på mässor runt hela landet, hit kommr folk från både dalarna och än längre upp, så det kan nog vara "vem som helst". Bästa tipset är nog att kuta runt på några stycken och se om du får napp...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.