Eva 33c
09-11-2009, 23:09
Nu har jag äntligen uppdaterat min hemsida lite grann och fått in min frölista. Den är inte så lång som den varit vissa år. Jag har inte varit så flitig och har dessutom skickat mer till STA denna gång. Och jag jobbar fortfarande på att få in mer text om växterna, men ni får gärna fråga här i tråden så länge om ni vill veta mer om någon sort.
Maila eller PMa om ni vill ha något.
Min frölista
Agneta z5-6
11-11-2009, 09:58
Hej,jättefin frölista...Jag mailar dig
Hälsningar Agneta
Eva 33c
29-11-2009, 22:53
Idag upptäckte jag att jag hade fel inställningar i mitt e-postprogram för den e-postadress (knektbo) som finns på min fröhemsida. Så alla frömail låg olästa kvar i webmailen. Nu har jag packat och kontaktat alla som hade fröönskemål. Listan på nätet är också uppdaterad, en del har tagit slut men det finns mycket kvar ändå. Och inställningarna är fixade nu så det går bra att maila om någon mer är intresserad.
Frölistan
Eva 33c
06-12-2009, 18:50
Nu har alla som hört av sig hittills fått sina fröer, listan är uppdaterad så det finns fröer kvar. Jag har också lagt till en liten anteckning angående sådd till varje växt. Så man ser vilka som går att så utan kallperiod och vilka som (oftast) behöver det.
lewellyn
07-12-2009, 22:21
jag mailade dig för ett tag sedan men har inte fått något svar och inga fröer... men kanske är de på väg då?
Eva 33c
08-12-2009, 13:07
Hej Jenny, jag har missat ditt mail!! Det var lite strul ett tag med mina inställningar. Men jag har kvar de fröer du önskar. Jag hör av mig till dig via mail.
Eva 33c
07-01-2010, 16:41
Puffar upp den här tråden då jag fortfarande har fröer kvar om nån är intresserad.
Frölistan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.