Så här fint sällskap har jag vid datan på kvällarna. Jacson som varit med här förr har hunnit växa till sig och bli 6 mån gammal. Ozzy är 5 mån gammal.
Vad fel det blev det här skull ju i dagens kattbild tråd
Sussie F-Flower
12-11-2009, 19:52
Fina kissar! Vad läckert tigrerad dom var!

Ser ut som om den närmsta har kajal...
Meriona
12-11-2009, 21:28
Riktiga snyggingar, läser de Nisses blogg tro?
Visst läser dom Nisses blogg, det är ju dagens höjdpunkt.
Hans markerande drag runt ögonen tycker jag var än mer framträdande när han var liten.
skogstroll
13-11-2009, 10:15
vad mysigt! jag hade en liten dvärgpapegoja för några år sen som brukade klampa runt på tangentbordet och tittade uppmärksamt på skärmen... han ville nog ha uppmärksamhet och att jag inte skulle surfa så mkt utan gulla med honom istället

saknar min lilla goja.
Så vackra!!!
Vem är vem? Den främsta ser gigantisk ut, men det är kanske kameravinkeln?
Killen längst fram är Jacson han blev 7 mån i slutet av oktober, han är stor och kraftig väger säkert mellan 4 -5 kilo. Ska till vetrinär nästa vecka för kastrering
med honom, kanske får vi mer exakt vikt då.
Den andre lille killen är Ozzy nyss fyllda 6 mån, men han har långt kvar till Jacsons vikt.
Idag blev Jacson kastrerad och öronmärkt. Hans vikt ligger på 3,7 kilo. På kliniken tyckte dom att han var så vacker.
Men lite ynklig va han allt när han kom hem.
Meriona
17-11-2009, 20:13
Men lilleplutten då, han repar sig snart ska du se!
Det syns att du gillar katter!
Det tog inte många timmar innan det var full fart igen, tom plåstret på örat trilla av.
Jo nog syns det här hemma att jag älskar katter, dom finns i alla dess former och överallt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.