diva&hero
12-11-2009, 20:29
Det här året har det ploppat upp hjärtan i olika former och material framför mig på olika ställen.
Helt sjukt, har inte gjort dom själv ..!
Hjärta av skum i ölen..
[attachment=44241:_lhj_rta.jpg]
Min sambo kastade en tamp fårn båten på bryggan, blev ett hjärta..
[attachment=44243:tamphj_rta.jpg]
På jobbet,på väg till en brukare så ligger en gummisnodd på marken i form av ett hjärta..
[attachment=44245:gummisnoddhj_rta.jpg]
Skulle ladda mobilen, då hade sladden format sig till ett hjärta..
[attachment=44246:sladdhj_rta.jpg]
Tog en konservburk i affären, i dammet såg man ett hjärta..
[attachment=44247:pl_tburkshj_rta.jpg]
Vad kan det betyda? Är det någon som varit med om nåt liknande?
ängsvädd
12-11-2009, 21:10
Nej, jag har aldrig varit med om nå´t liknande.
Du får väl se om det betyder mera kärlek av något slag
Meriona
12-11-2009, 21:17
Hade det hänt mig så hade jag möjligen noterat det sista, i affären, men de andra hade jag inte ens märkt. Det är nog för att du har ett stort och varmt hjärta själv, tror jag!
ängsvädd
12-11-2009, 21:19
Jag hade inte heller lagt märke till hjärtana - ev. det sista

Instämmer med Meriona ang. stort o varmt hjärta
diva&hero
12-11-2009, 22:29

Va snällt av er!
Kanske har att göra med att jag gillar hjärtan i alla dess former. Att man liksom omedvetet "letar" efter dom..? Skulle ha sett det där med tampen.. Jag kastade mig ur båten och typ puttade undan alla så att ingen skulle kliva på den innan jag tvingade min sambo ta kort med mobilen. Jag hade varken det eller våran kamera med mig.. Karln tror väl att jag har blivit galen..
hihi

Jag tror att det kan vara så att du ser dom för att du har blivit medveten om formen - som ju egentligen inte är så konstig och onaturlig. Har du kanske tänkt mycket på hjärtan på sistone? Då är det inte så märkligt att du uppmärksammar de naturliga hjärtana mer! =) Men det ska du iallafall ta som ett gott tecken tycker jag, det ligger nog något i det som redan har sagts i tråden här - det är för att du har ett så gott hjärta själv! Det finns ju folk av betydligt tråkigare konstitution som ser negativa symboler varhelst de går, och som tolkar allt som de ser på ytterst negativt sett. Nej, då tycker jag det är mycket trevligare att du ser hjärtan!
Eva i Höga
13-11-2009, 08:23
Du är nog en person som lägger märke till form, själv gick jag en utbildning i form och design för längesen och då noterade jag former på ett helt annat sätt. Nu gör jag det inte längre när jag inte använder det i mitt arbete. Skönt att se något vackert i en tappad gummisnodd t ex. Hjärtekram på dig!
Det är nog ett tecken på ett stundande bröllop.
Du kanske inte är sambo så länge till