Hej hej
har varit i skåne i helgen tagit spruta och haft kalas och träffat familjen. idag bär det snart av hemåt till VG.
och så fick jag en ny kamera JÄTTE LYCKLIG, i går var jag och hälsade på mormor och hjälpte hon att städa i fågelburen sedan fixade vi med växter och jag hjälpte hon med datorn. och såklart så jag jag ut i trädgården och tittade till den och tog bilder.
och trädgården lever verkligen av sig själv, överväxt och underväxt och vild och exoter trängs med maskrosor. naturen börjar ta över den när man inte är där och kan sköta det. dock så tycker jag naturen är vacker så det gör inget när vild floran invaderar.
nu är det november, i går var det milt ca +10c. undermorgonen när solen va framme kröp tempen upp till +16c i solen. det var skönt med lite sol och att kunna gå ut i bara tunn tröja. senare på eftermidddagen blev det regn.
men kyligt väder har det ju varit innan och mycket blev chokade av det. så en del rosor och annat känsligt har inte riktigt hängt med. och det mesta har ju vissnat ner.
men det var ändå roligt att vara ute och ta kort fastän det är brunt och visset.
album länk http://www.pixbox.se/alb_show_id1141204_page0.html