skånepåg
Hela kvarteret slockna i 10 minuter precis och mitt ex 2 mil härifrån oxå tongue.gif
Aqvakul
CITAT (skånepåg @ 19-11-2009, 16:14) *
Hela kvarteret slockna i 10 minuter precis och mitt ex 2 mil härifrån oxå tongue.gif

drivs exet med el? naughty.gif
skånepåg
CITAT (Aqvakul @ 19-11-2009, 16:46) *

Haha nej men hon hade oxå strövavbrott, jag ringde henne från mobilen för allt blev ju helt plöstligt tråkigt tongue.gif
Vad man e beroende av teknik egentligen =/
Maggan H
Det var ställverket i Torsebro som exploderade och tog eld, men det är släckt nu.
skånepåg
CITAT (Maggan H @ 19-11-2009, 17:10) *
Det var ställverket i Torsebro som exploderade och tog eld, men det är släckt nu.

Oj var det det?? Du har ingen länk om nyheten?? biggrin.gif
Maggan H
CITAT (skånepåg @ 19-11-2009, 17:12) *
Oj var det det?? Du har ingen länk om nyheten?? biggrin.gif

Nix, refererar till polisradion.... biggrin.gif Maken är brandman så jag brukar ha den på för att hålla reda på honom! naughty.gif Dock var han inte på denna branden.

Hittade i bladet:
http://www.kristianstadsbladet.se/apps/pbc...de?profile=1338
skånepåg
Ja jag hitta det oxå precis http://www.kristianstadsbladet.se/article/...and-i-stallverk
KURT
Om 10 min är det värsta man har, så är det ju inte mycket att rapportera om!
Chamomille
CITAT (KURT @ 19-11-2009, 18:01) *
Om 10 min är det värsta man har, så är det ju inte mycket att rapportera om!

Näe, kanske inte när det blir avbrott i 36 timmar en vinter. Då kan det bli lite trist.
Alba

Den var bra. rotfl.gif f ' låt kunde inte låta bli......blir helt fnittrig när jag läser

rotfl.gif
skånepåg
biggrin.gif
Chamomille
CITAT (skånepåg @ 19-11-2009, 19:15) *
biggrin.gif

Jaa... -cry-.gif Skrattar... rotfl.gif
Myosotis

rotfl.gif
Chamomille

Måste skriva igen... Det var bland det roligaste jag har läst.. rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
MariaS
Livsfarligt att läsa om denna tråden rotfl.gif I går när jag skulle läsa upp den för gubben, så damp han i golvet och skrek av skratt rotfl.gif och det är precis lika roligt idag.

TAck skånepåg, för att du bjuder på dig själv... rotfl.gif
Biggan_

rotfl.gif Tack för den skånepåg! rotfl.gif Underbar kommentar! rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon