Full version: Julklappsbryderi
mojan
Jag har fått önskelistor från familjen.
(Nej, vi har ingen julhysteri och ingen amerikansk megajul här men några få och små julklappar får alla.)

En önskar sig en väggkalender/almanacka med buddistisk inspiration. (Med citat, bilder osv antar jag)
Har googlat men inte hittat något bra.

Någon som vet var jag kan köpa en sådan???

Tacksam för tips!
Grå
CITAT (mojan @ 29-11-2009, 19:29) *
Jag har fått önskelistor från familjen.
(Nej, vi har ingen julhysteri och ingen amerikansk megajul här men några få och små julklappar får alla.)

En önskar sig en väggkalender/almanacka med buddistisk inspiration. (Med citat, bilder osv antar jag)
Har googlat men inte hittat något bra.

Någon som vet var jag kan köpa en sådan???

Tacksam för tips!

Har inte hunnit leta efter det än, men kolla på:

www.vattumannen.se
www.amuletten.net
www.lotusblomman.com

Jag har handlat av dem allihop och de har bra service.

mojan
Tack, snälla du!
Ska genast kolla igenom sidorna.
Grå
Megastore har faktiskt en, men jag vet inte om det är en sådan du är ute efter?

http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=2162863
mojan
Oj, så mycket kalendrar det finns!

Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter men på Vattumannen-hemsidan fanns en som kanske skulle passa.
Grå
Ja, många kalendrar finns det. Till och med jag säljer en egen via vulkan, men det är inte så mycket zenbuddhistisk inspiration i den, bara vanliga skogseremitsfnulerier biggrin.gif
herkules
hittade en här http://www.beautyofindia.nu/
sqrulan
Jag hittade en sån där snygg stege som man ställer mot väggen i sovrummet eller badrummet, en sådan som man kan hänga kläderna på eller handdukarna. Jag tycker att dom är så snygga och är man händig så kan man bygga egna! Ett tips från mej är även alla böcker av Stephenie Meyer, kolla boktråden!
mojan
CITAT (herkules @ 04-12-2009, 23:58) *

Tack, vad snälla ni är som tipsar vidare. thanks.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon