PeterDeleter
Liten föraning vad som komma skall...

På Googles sida ner till höger väljer ni "Google.com in English" då det inte funkar på svenska sidan.

Kopiera strängen nedanför och klistra in i adressfältet på din webläsare (inte Googles sökfält):

Edit: Som en nedanför skriver ska mellanrummet mellan "java script" i strängen tas bort. Verkar inte som om den här sidan tillåter att det sparas ihopsatt.

java script:void(document.cookie="PREF=ID=20b6e4c2f44943bb:U=4bf292d46faad806:TM=1249677602:LM=1257919388:S=o
dm0Ys-53ZueXfZG;path=/; domain=.google.com");

Sen är det bara söka som vanligt och se förändringen dom jobbar på. Vill du bli av med det så är det bara gå in på vilken sida som helst så är det återställt.

Nördigt glo på? Ja.........
Piccante
Länken funkade inte när jag testade, blev ingen skillnad alls. Jag som använder igoogle som startsida kommer bara in på igoogle när jag skriver google.com så jag komemr inte till den engelska startsidan.
PeterDeleter
Jodå. Om du läser allt jag skrev så funkar det för dig.

"På Googles sida ner till höger väljer ni "Google.com in English" då det inte funkar på svenska sidan".
Rihane
Inget mellanrum mellan java och script

Du har ändrat det där om att det inte fungerar på den svenska google.

Jag har lyckats få fram det ska jag kanske tillägga smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon